guardian Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Det är inte Gran Turismo vi snacckar om nu! Det hade ju sett för j*kla dumt ut med hela instrumentbrädan på skärmen. Du ska inte ha en kartläsare också!? Nä, jag står fast vid att en på/av funktion i spelet av hastighetsmätare vore en bra ide! Men visst, vad ska man med hastighetsmätare till i GTA? här var vi elaka då . om du spelat mafia och när du har moddat en il brukar man för det mesta få se hur gubben ser, dvs. bakom ratten så man ser instrumentbrädan, ratten och gubbens armar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Det är inte Gran Turismo vi snacckar om nu! Det hade ju sett för j*kla dumt ut med hela instrumentbrädan på skärmen. Du ska inte ha en kartläsare också!? Nä, jag står fast vid att en på/av funktion i spelet av hastighetsmätare vore en bra ide! Men visst, vad ska man med hastighetsmätare till i GTA? Amen fattar du inte vad jag menar??? Jag menar att man ska bara se hastighetsmätare om man har en vinkel som för att man ser inifrån precis som i verkligheten! Om man nte vill se en hastighetsmätare så behöver man bara nte använde den vinklen quite simply! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 ja skulle va skönt om det fanns hastighetsmätare- fast inte en som finns i WRC och andra racing-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts