Max Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Hej, jag har inte spelat vc på jätte läng nu och tänkte testa de lite igen. men nu e de så att ja hade vcmm, jag vet inte om de finns längre men om de finns eller ngt liknande kan ni väll skriva de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) det finns att ladda ner på http://www.gtagaming.com edit: här är direkt länk,tryck på download, och lite till som du märker själv. VCMM download Redigerad 10 juli, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 ursäkta om jag drar upp nån timmes gammal tråd, men... VCMM, är den "bra" på något sätt? jag har inte laddat ner den i skrivande stund... undrar bara vad i själva sjuttsingen man ska ha den till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 ursäkta om jag drar upp nån timmes gammal tråd, men... VCMM, är den "bra" på något sätt? jag har inte laddat ner den i skrivande stund... undrar bara vad i själva sjuttsingen man ska ha den till det kan inte skada vc på något vis..dem som fått sitt vc skadat via VCMM har gjort något fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Max Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) aja får la testa tack edit: uhm e det ngn som använder det nu för jaf får att ja inte kan connecta till servern. Redigerad 13 juli, 2004 av Max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Max Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 vcmm servern :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 vcmm servern :S Nog inte så konstigt då VCMM servrarna lades ner för ungefär ett halvår sen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Sidorna är ju (halvt) uppe nu iaf... men "download" funkar fortfarande inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 så det finns alltså fortfarande inte...f*n! jobbigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts