WaxDeo Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Är den avlidna rapparen Easy-E med i San Andreas? Likheten är slående! http://www.planetgrandtheftauto.com/images/news/screen5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Finns redan en Topic om ungefär samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WaxDeo Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Konstigt , för jag sökte innan jag startade denna tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Lite smyg-likt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Konstigt , för jag sökte innan jag startade denna tråden... Sidan finns här Redigerad 9 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_adde Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 50CENTS RIKTIGA NAMN ÄR CURTIS JACKSON OCH FÖRKORTAS CJ tänk på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 50CENTS RIKTIGA NAMN ÄR CURTIS JACKSON OCH FÖRKORTAS CJ tänk på det ROCKSTAR HAR REDAN AVSLÖJAT ATT HAN INTE SKA HA EN ROLL I SPELET tänk på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 ROCKSTAR HAR REDAN AVSLÖJAT ATT HAN INTE SKA HA EN ROLL I SPELET tänk på det Vi ser även utan caps-lock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Vi ser även utan caps-lock Haha, joo...men p.g.a att den innan hade det (vilket mitt svar syftade på) så hade jag det i åtanke då jag tröck in Caps Lock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Haha, joo...men p.g.a att den innan hade det (vilket mitt svar syftade på) så hade jag det i åtanke då jag tröck in Caps Lock... Då förstår jag, förlåt för mitt ohyffsade påhopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Då förstår jag, förlåt för mitt ohyffsade påhopp Haha, det är lugnt bwoy! Förlåten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) God Bless Your Soul Brother! Edit: Tillbaka till topic då! Jag undrar vart dom har kört nånstanns för att få smutset Redigerad 10 juli, 2004 av WiboO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 God Bless Your Soul Brother! Edit: Tillbaka till topic då! Jag undrar vart dom har kört nånstanns för att få smutset eller så var det den förre ägaren som körde i smuts... eller så är det bara rost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 God Bless Your Soul Brother! Edit: Tillbaka till topic då! Jag undrar vart dom har kört nånstanns för att få smutset Offtopic: Tack, detsamma! Ontopic: Har också tänkt på det gällande den bilden, och nu vet man ju hur smutset och rosten kommer se ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Ontopic: Har också tänkt på det gällande den bilden, och nu vet man ju hur smutset och rosten kommer se ut! w0rd, men undra om den är mycket smutsig eller vart den har kört, det ska bli spänande och se om den blir en annan färg om man kör i typ lera i skogen, eller sanden i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Tänkte också på det när jag såg bilden. Vore ju väldigt fränt med Eazy i ett spel. Han var ju lite kriminell också, förutom att han var rappare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vice Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 amen brother... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Tänkte också på det när jag såg bilden. Vore ju väldigt fränt med Eazy i ett spel. Han var ju lite kriminell också, förutom att han var rappare. Jo det var väl dom flesta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/yoyo.JPG -------------------------------------------- Jo jag vet, jag har lite att göra om kvällarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/yoyo.JPG -------------------------------------------- Jo jag vet, jag har lite att göra om kvällarna... hehe...tror att du kapade nästippen eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts