Pampers Skrivet 18 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 Upptäckte ett sätt att cabba upp bilen idag. Körde en stallion (tror jag) med taket nere. När det sedan började regna så skulle jag kolla replayen och när jag sedan gick ur replayen så var taket uppe! Har inte testat att göra tvärtom eller med någon annan bil. En annan konstig sak hände när jag hoppade ut för berget ner till SSV Park, där man kan hoppa in i en patriot och köra uppdraget 'Gripped'. Jag körde en Patriot rakt ut för stupet och landade precis jämte 'Gripped' (Patriot) bilen och då startar plötsligt detta uppdrag! Jaha här har ni två saker att undersöka närmare, eller är det kanske redan någon som har varit med om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 ahh det undrar jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 19 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 verkar som om spelet randomizar om taket skall vara uppe eller nere. Sitt bara och tryck på F1 tills taket är som du vill ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 Hur gör man på PS2 då trycker man på start eller så kommer taket upp och ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts