XperienZe Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ja, då va det dags för ännu en moppesida på nätet. Folk börjar just nu klaga mer och mer på MoppeNet's Forum efter att alla moderatorer lämnat! Så jag tänkte därför skapa en ny sida, och nu var det dags att inviga den. Jag vill gärna ha kritik på innehållet och vad ni tycker om det hemmabyggda forumet? Adressen är: www.e-X-p.net Börja med att bli medlem för att få tillgång till alla funktionerna, sdan är det bara att njuta! Hoppas ni gillar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Den där kommer jag ihåg, iaf irc kanalen som någon "tog" från dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Frän sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Snygg sida! Bra design! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Najs! De enda ja hade lite problem med var väl formuet som va lite mupped upp gillar bulletin och invision powerboard bättre men visst.. vidarutvekla det så blir de säkert bra de med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Karatemorfar: Lite klantigt av mig ja Tack för att ni gillar sidan, forumet är lite annorlunda än dessa gratisforum men fungerar ungefär lika bra så jag gillar det! Hoppas ni gillar innehållet också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 buhuhu.. när jag trycker på ''registrera'' så uppdateras sidan.. sen försöker jag logga in men jag har inte blivit medlem.. nått mail har man inte fått heller (om man nu skulle de.. =/ ) hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Vad konstigt Gizmo, uppdateras den när du trycker på registrera, kommer du inte vidare till: Vällkommen till....... blablabla? Testa igen nu, mailet är bara påminnelse inte någon bekräftning eller nåt! Man blir nämligen inloggad direkt efter registreringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Nepp.. den uppdateras bara.. och jag loggas inte in.. =/ står ''Fel användarnamn eller lösenord'' när jag försöker logga in.. Redigerad 9 juli, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 ojoj fett fräsch sida.. försök att få sidan stor.. gör reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Designen är väldigt snygg (gjort den själv?) men passar kanske inte riktigt en sida om mopeder. Det första intrycket man får när man kommer in på sidan är att den handlar om spel eller datorer. Jag tycker du ska göra så att det framgår tydligare att sidan handlar om just mopeder, till exempel genom att ändra loggon. Jag tycker verkligen inte att du ska tvinga folk att registrera sig för att få tal del av innehållet, sånt skrämmer bort många besökare som bara vill ha fakta, guider etc. men inte har lust att bli medlemmar på nån community. Tänk om man hade varit tvungen att regga sig på GTAsajten för att komma in på de olika GTA-avdelningarna, hade inte varit så kul va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Tack 3reZZ, var ska jag göra reklam tex.? Arvid, väldigt bra kritik! Jo jag vet att det är så, men samtidigt vill man ju ha så många medlemmar som möjligt! Jag kanske ska fixa så man slipper va medlem..... men jag får se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Nu har jag fixat de små felen med att namnet inte syntes vid inlägg i forum, gb och i mail! Loggan ska snart fixas till, jag bara försöker komma på hur den ska se ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Tack 3reZZ, var ska jag göra reklam tex.? Arvid, väldigt bra kritik! Jo jag vet att det är så, men samtidigt vill man ju ha så många medlemmar som möjligt! Jag kanske ska fixa så man slipper va medlem..... men jag får se! venne kedjebrev på lunar nee men folk kan juh heta adressen på msn å så.. säg det till alla du känner ja venne riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Lunar, bah ..... nej tack! Nej jag ska nog söka någon sponsor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts