Henkibojj Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 hur får man ut gubben ur tanken på sir yes sir? har för mig att de ska stanna nån gång, men jag vet inte när och varför... *visslarförstuletochhoppasattstellintetittarhitåt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Beskriv uppdraget mera så kanske jag kommer ihåg det och kan säga húr man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 hur får man ut gubben ur tanken på sir yes sir? har för mig att de ska stanna nån gång, men jag vet inte när och varför... *visslarförstuletochhoppasattstellintetittarhitåt* När dom stannar för att köpa munkar så går du och "fixar" dörren med en motorsåg, sen glider du fridfullt iväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Finns tusen sånna trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 det var nog nån som sa att de går och köper munkar. Kan det ha varit gta3freak, warmedal, bigbear eller kanske pico, slipknot, gizmo? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...10319&hl=munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 de stannar och så går en av vakterna i tanken ut för att köpa munkar, då snor du den, as lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Man fjollar sig inte Man tar en snabb sportbil, bränner över ledet på vänstra sidan och drar en bit bort.... vänder.... drar över ledet på högra sidan, drar en bit bort, gömmer ig bakom ett hörn. Man plockar fram snipern och tar resten med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 man ställer sig bredvid konvojen och pepprar allt som finns med M4'an... så slipper man vänta på att dom ska köpa munkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Jag hade för mig att man skulle köpa munkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 jo, precis. Var det inte munkar man skulle vänta på? Munkar alltså. Nej, jag menar munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 stå och tok pressa på "öppna dörrar" knappen så kommer den öppnas till slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Håller med han som körde över militärerna. själv tog jag helikoptern och brände allt med bazookan förutom pansarvagnen. sen tog jag fram m4a1 och sprayade på dörren (för den går igenom...) och sen ramlade föraren ut, vips och dte är ingen kvar. bara ta panzer'n och sticka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Förra gången en mod låste den första sån här topicen lovade han att han skulle banna varenda jävel om det hände igen, så låt se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 japp.. nån varning kommer de nog bli.. så min mun är förseglad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 mja, okej. stäng topicen bäst ni vill, mods, men min avsikt var ändå att skapa lite glädje här, så straffa mig fr det, bara - gör det! Vive la revolution! () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Fighting Egg Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 jag sköt snubben som stog ovanpå och då klev föraren ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) mja, okej. stäng topicen bäst ni vill, mods, men min avsikt var ändå att skapa lite glädje här, så straffa mig fr det, bara - gör det! Vive la revolution! () Thats the spirit! Revelotionera mera! Men iallafall, du har fått ditt svar så...haha! Edit: Tog bort något jag inte borde skrivit, haha! Redigerad 11 juli, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 va?..de är ju bara å knäppa killen i pansar vagnen sen dra? utan å vänta på nå munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Kutade bara fram till panzarvagnen och drog ut snubben och stack där ifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 seriöst inlägg: *för er som inte begrep innehållet av denna topic, läs http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...10319&hl=munkar . *jag hade inget problem med uppdraget, jag snäppte gubben ovanför och stack iväg med tanken, efter att ha ställt en vanlig bil i vägen först. *Okka:vad borde du inte ha skrivit? gör ett pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts