Stoppie Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Har du moddat för mycket, så det hackar och till och med inte funkar? Okej, jag har ingen direkt erfarenhet av det här men jag klarade det igår Såhär gjorde jag.. Det finns en fil som heter Gta Vice City User Files. Där ligger alla dina spar saker... skit i den och bara avinstallera vicecity. sen när du installerat det igen så lägger du in allt i GVCUF filen i txd Grand Theft Auto Vicecity filen (C:\Program\Rockstargames\Grand theft auto vice city\TXD. Vips. så har du alla spar kvar och ingen modd, bara modda om det du ska ha. lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Har du moddat för mycket, så det hackar och till och med inte funkar? Okej, jag har ingen direkt erfarenhet av det här men jag klarade det igår Såhär gjorde jag.. Det finns en fil som heter Gta Vice City User Files. Där ligger alla dina spar saker... skit i den och bara avinstallera vicecity. sen när du installerat det igen så lägger du in allt i GVCUF filen i txd Grand Theft Auto Vicecity filen (C:\Program\Rockstargames\Grand theft auto vice city\TXD. Vips. så har du alla spar kvar och ingen modd, bara modda om det du ska ha. lycka till varför inte bara avinstallera och installera o modda..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts