Xemtoth Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 kan nån ge en lista på vad alla dessa filmbilar heter i .img filen? skulle vilja modda några av dem tror att hilary's sabre i videon heter sabreturhilarty eller nåt..sök på nå liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Hittade dom hlrycar.dff & hlrycar.txd heter dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Hittade dom hlrycar.dff & hlrycar.txd heter dom... ladda upp bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 sry har varit borta ett tag men nu kan jag börja arbeta ( känner mig nästan tvungen nu ) kanske kan konvertera hilarys bil också om det är någon skildnad... nu till arbetet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 har kollat, hilarys bil och vanlig sabre är ingen skillnad alls förutom att hans har en stripe i mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 har kollat, hilarys bil och vanlig sabre är ingen skillnad alls förutom att hans har en stripe i mitten mycket sexigare BTW, rockstar har antagligen tänkt såhär: (de pratar nu) "hmmm, bilen blev sexigare än vad vi ville" "men använd den i en av introfilmerna då!" "men då fattas ju fortfarande en ju!" "gör en ny, fast sämre gjord och fulare bara" "bra ide!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 (redigerad) hehe, iaf har gjort lite avgassystem m,m är inte så bra på bilar men detta liknar väll nått? EDIT: har börjat med alla dummys och så... Redigerad 12 juli, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzor Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 hur laddar jag upp bilarna/bilen från spelet till zmodeler så man kan ändra så där som ni gör ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 andvänd IMGtool för att hitta och extracta dem i en mapp sen tar du o trycker CTRL + i inuti zmodeler leta upp den, ladda upp den och vipps! den är där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 har ett litet problem nu... när jag ska selecta BARA rutan så selectas hela bilen och blir röd... går inte heller att ta bort och om jag trycker på semi-transparent så blir hela bilen transparent iaf den är snart klar och jag har bara 4st grejer kvar att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 det är för att du har markerat hela bilen vid tidigare tillfälle och inte deselectat den, lös det genom att andvänd "ringa in" prylen och dra en cirkel/fyrkant brevid bilen (selecta inte nåt på bilen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 tack så mycket! ska pröva det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 ahum.... funkar inte men det är bara i faces mode den är selectad någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Select > none ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 funkade inte... iaf här är problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Ser inget problem? Du har därimot alla delar markerade, testa att bara köra med den delen du arbetar med.. Sen så tycker jag folk ska lära sig fler snabbknappar, det hjälper som fan.. Shift + A - Markera alla Shift + S - Markera en face Shift + D - Avmarkera alla ALT + S - Create > Strip ALT + M - Move Space - SEL 1 - Vertices 2 - Edges 3 - Faces 4 - Objects Detta är bara en liten del som jag änvänder oftast.. Kolla gärna in Options > Settings > Hot Keys, där kan du se alla komandon som finns i Zmod och kan se om det finns snabbknappar till det.. Om det inte finns så kan man fixa egna eller byta redan befintliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 (redigerad) det funkar inte att avmarkera EDIT: alltså jag har inte selectat det röda... och det går inte att deselecta... kan inte fortsätta om ingen kan fixa problemet. Redigerad 12 juli, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Har du provat att trycka deselect all? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 du har andvänt Hide och sen går det inte att Unhide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts