Stoppie Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Det e så att jag moddat lite för mycket har tagit bort massor men det hackar endå. asså inte hackar. hänger sej alltså. det står Unhandled Exception. VAD KAN JAG GÖRA? BEHÖVER HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) instalera om kanske? Redigerad 9 juli, 2004 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Är det ett måste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 kanske, men ta bort alla moddar och börja om men sätt in med rimligt mått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Köp alla gta till ps2 , då ska du se att det fumnkar prima eftersom man inte ( hur sugen man än är)kan modda ps2 spel.. eller har jag fel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Köp alla gta till ps2 , då ska du se att det fumnkar prima eftersom man inte ( hur sugen man än är)kan modda ps2 spel.. eller har jag fel :'( nej det är alldeles rätt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Nej, du har fel, man KAn modda PS2 spel! Om man emulerar det, hackar det, komprimerar det och bränner det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Är det ett måste? Det är nog lättast om du installerar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts