softaren Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 tjena, namnet var erik . laddade ner ett gammalt spel, twisted metal 2 . Det funkar, halvt. Jag kommer in i menyn där det står typ "Single player, multi player, options" eller nått. Jag kan inte välja nått med tagnentbodet utan bara med musen och sen kan jag ine trycka enter eller nonting utan bara klicka med musen. Är det non som har förslag påvad mankan göra?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 hahahaha... 1. lär dig stava. 2. joina inte en sida för att få reda på hur ditt olagliga spel funkar. 3. Vet inte, har du testat alla knappar? :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ett förslag: Flytta muspekaren lite halvsexigt över bildskärmen, muspekaren ska vara på texten t.ex. Singleplayer. Klicka ett bestämt tryck på din vänstra musknapp. Du ska nu förflyttas till en helt ny värld, d.v.s. singleplayer. Du kan även göra samma sak på options, multiplayer m.m! Plus att warez är förbjudet att diskutera på detta forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
softaren Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 warez? va där det? musen vet jag hur det fungkar!! men jag bara markerar med musen fast jag kommer inte inn i menyn!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Ett förslag: Flytta muspekaren lite halvsexigt över bildskärmen, muspekaren ska vara på texten t.ex. Singleplayer. Klicka ett bestämt tryck på din vänstra musknapp. Du ska nu förflyttas till en helt ny värld, d.v.s. singleplayer. Du kan även göra samma sak på options, multiplayer m.m! Plus att warez är förbjudet att diskutera på detta forum. Inte om de valt att ge ut spelet gratis, som R* med GTA1. softaren Warez är spel, musik, filmer, och saker som laddas hem över nätet. Detta är olagligt om det är copyright på dessa saker. Redigerad 9 juli, 2004 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Inte om de valt att ge ut spelet gratis, som R* med GTA1. softaren Warez är spel, musik, filmer, och saker som laddas hem över nätet. Detta är olagligt om det är copyright på dessa saker. Ja men det har dem inte gjort med Twisted Metal 2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ja men det har dem inte gjort med Twisted Metal 2. Han skrev OM din tönt. Var inte så jävla negativ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ja men det har dem inte gjort med Twisted Metal 2. Hur skulle jag veta det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 warez? va där det? musen vet jag hur det fungkar!! men jag bara markerar med musen fast jag kommer inte inn i menyn!! nehe, du måste verkligen träna med det där med musen. När du blivigt bättre på att klicka med musen, ring 112. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Så nu har jag skickat en polisanmälan med ditt erkännande att du laddat ner ett spel... Warez! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts