Stoppie Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Vart har du tagit skinnet ifrån som du stuntar med på första delen av din film asså motorcykeln, och var har du fått svenska polisman och respiktive polisbil ifrån? Tacksam för svar. /stoppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Båda sakerna du just nämde finns på gtamods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) stämmer.. grisarna och grisbilen finns på gtamods.com och Yamaha R1'an på t.ex. gta3.net... Redigerad 9 juli, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Obs. har du tagit den där polisbilen där det står Spel: GTA3? Funkar den till VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Obs. har du tagit den där polisbilen där det står Spel: GTA3? Funkar den till VC? jag har denna: http://www.gtamods.com/?ModID=68&Act=View men det finns väl hur många svenska grisbilar som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Vart har du tagit skinnet ifrån som du stuntar med på första delen av din film asså motorcykeln, och var har du fått svenska polisman och respiktive polisbil ifrån? Tacksam för svar. /stoppie Hört talas om ett PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Hört talas om ett PM? Tydligen inte. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 e mitt redjack skin med i stuntfilmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 e mitt redjack skin med i stuntfilmen? jepp, i båda filmerna.. hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 jepp, i båda filmerna.. hela tiden alltså så måste ju det var Redjack skin Stoppie letar efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Vart har du tagit skinnet ifrån som du stuntar med på första delen av din film asså motorcykeln, /stoppie det låter iofs som att han undrar var jag har fått tag på "skinnet" till motorcykeln.. men man vet ju aldrig.. Stoppie: om du menar skinnet på gubben så är det Redjackskin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Nej jag menade r1.. men redjack skinnet var iofs också snyggt. men ta och svara på mitt pm nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts