Barracuda Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) Började leka lite med perennial, jag förstorade däcken och höjde den men dessvärre gick däcken igen om själva bilen. Så jag exporterade peren.dff o .txd till en mapp och sedan exporterade jag bilderna från txd:n ( Flipped* .tga). sedan flyttade jag ned dummysen till däcken och exporterade och lade in den i Img-filen igen och startade vc: det plingade.. Nån som vet vad jag borde gjort? Edit: Vad tycker ni om bilen? Redigerad 9 juli, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Säg att par "Kustom" fälgar på den och ja jag vet att det stavas custom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Nu funkar det igen, mitt gamla vc vart nog "söndermoddat" (kan det bli det?)! Tråden kan låsas eftersom den saknar mening nu. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 varför saknar den mening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 varför saknar den mening? För jag kom på felet själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 För jag kom på felet själv jaha............ ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts