Wrath Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) jag körde nyss Paramedic uppdragen och var på det 11:e har för mig att man ska klara till 12 men då råkade jag köra över sista exakt hur många ska man rädda? ska man klara till nivå 12? kan jag fortsätta från där det slutade eller måste man göra alla 12 direkt? jag undrar... hoppas att det går :'( Redigerad 8 juli, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Man måste göra det tolfte för att klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Man måste göra det tolfte för att klara det. så jag måste göra om ALLA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Japp, göra om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 så jag måste göra om ALLA?! Jajamensan, Allihopa. Du måste göra alla levels. (Jag har själv klarat skiteN) jag lovar det är värt det klara det igår. man kan springa hur länge som helst, och ja du ska klara nivå 12 där det är 12 pers som ska hämtas alltså 3 Tur&Retur Ha de gött /Stoppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 ändra handlingen på ambulansen till t.ex. hotring's handling.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 ändra handlingen på ambulansen till t.ex. hotring's handling.. ha ha ha ha lite fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 ha ha ha ha lite fusk det får man leve med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 det enda som är svårt är att orka med det, speciellt om man misslyckades första gånen ganska sent (vilket du gjorde). Nån handling behöver väl inte ändras? Tips: Gå in på gtamods och tanka hem ambulanshelikoptern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts