dempaboy Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 vet någon vad det är för fel jag får upp det här meddelandet typ var 5:e minut men mest när jag spelarbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 en .dll fil i någon windows/system mapp som saknas eller som inte kan läsas, borde väl bli fixat om du formaterar och installerar om windows eller så... Vilket os har du förresten? 98? 2000? xp? millenium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Jag tror de finns en sida med DLL filer, sök på WINMM.DLL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Sidan med dll-filer hittar du här och just den du behövde här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 om du spelar kan det vara att du inte har nyaste DirectX (men är inte säker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts