Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Hej jag vet att det här är en löjlig fråga men jag skriver den endå eftersom jag vill ha svar ... Jo det är så här har sett MÅNGA häftiga skins... men jag vet inte var man ändrar skinsen till spelet och vad sidan heter där dom coolaste skinnen finns, helst så ska instruktionerna vara på svenska (Dålig på eng.) Tacksam för svar /Stoppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Du lägger det nya skinet i vice city\skins och väljer det i options. På GTAmods hittar du snygga skins med svenska instruktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Du lägger det nya skinet i vice city\skins och väljer det i options. På GTAmods hittar du snygga skins med svenska instruktioner. Mycket tacksam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts