Wild_hawk Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) Har aldrig gillat skräck spel så mycket men nu har jag börjat spela det mer och mer, en kompis tipsade om spelet The suffering så jag skaffade det, och vid typ 2 på natten började jag spela det, och känslan är så skön. När man går omkring i mörkret och det enda ljudet man hör i bakrunden är vatten som droppar och så. Tipsa och diskutera i denna tråd om skräck spel Redigerad 8 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Resident Evil är kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 fatal frame är kul. men det heter något annat här i sverige. zero någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Om man nu kan räkna Dino Crisis som ett skräckspel kan jag rekommendera det. Sket nästan på mig flera gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Silent Hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 fatal frame är kul. men det heter något annat här i sverige. zero någonting är det man tar kort på spöken right? En kompis snackade om det, vill ha det men kan inte hitta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Spelar såna ganska ofta.... The thing (Inte speciellt skrämmande men kul om man gillar spelets genre, filmen är dock mkt bättre) Resident Evil 3 nemesis Doom 3... (hade en liten *D3-buske* här utanför för ett tag sen... :"> Sen har mademan tipsat mig om Resident Evil Biohazard så jag ska köpa det sen ska jag också köpa Resident Evil Zero (Båda till gc alltså) Clive Barkers Undead eller vad det heter spelade jag förut ibland, och det är riktigt gammaldags horror-movie stil! riktigt skönt, ska nog finnas demo på det nånstanns på nätet för er som är sugna, spöken som ploppar fram i speglar, gammla människor som går i gångar med tomma blickar, ansiktslösa zombies som attackerar , gånar ner i underjorden där odödliga spöken och vampyrer väntar m.m. gillar du äkta gammaldags skräck ska du testa det här spelet!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Sen har mademan tipsat mig om Resident Evil Biohazard så jag ska köpa det sen ska jag också köpa Resident Evil Zero (Båda till gc alltså) ehum, Biohazard = Resident Evil. Biohazard är en japanska titeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Project Zero 2 är jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 ehum, Biohazard = Resident Evil. Biohazard är en japanska titeln. Vad menar du? ska det vara Biohazard Resident Evil eller?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Vad menar du? ska det vara Biohazard Resident Evil eller?.... han menar att i japan heter spelet: Biohazard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Jag har också spelat igenom Suffering, det första skräckspelet jag spelade igenom var Silent hill 2, spelade alltid med en kompis, trodde jag skulle skita på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 han menar att i japan heter spelet: Biohazard jaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Har spelat vs. Predator. När jag spelat som marinsoldat har jag varit nära på att göra i byxorna flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Längtar efter Silent Hill 4: The Room... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Jag brukar inte spela såna spel. Kommer ihåg en gammal kompis till mig hade ett läskigt spel till ps2. Vet dock inte vad det hette men det var läskigt Alien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Silent Hill, Damn det är läskigt.. Samma med Resident Evil 3 när Nemesis hoppar fram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 är det man tar kort på spöken right? En kompis snackade om det, vill ha det men kan inte hitta det ja det är det jag menar. har inte det spelet en grå förpackining med ett spöke på? eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Längtar efter Silent Hill 4: The Room... Finns ju en liten trailer på det på www.3dgamer.com (eller om det var www.3dgames.com ... nån av de två adresserna iaf) Ser ut att vara bra grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 The suffering e ju skitskönt. silent hill 2 e ju lätt det bästa skräckspelet har nån fått alla slut? förresten fins det ju olika slut i the suffering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts