Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) Jag behöver veta om det är nån som skapat bilar (Fuskat) och fått 100% Just nu har jag 34% och fuskat. (Har klarat spelet 2 gånger förut) Men jag har ju gjort typ allt förutom sidouppdragen, rampages,hidden package,rån,unique jumps... Oj jag kom på mig själv där, det är fan hur mycket som helst kvar :'( . Men iaf. Ska inte själva huvud uppdragen väga mera procent, en det vid sidan om. Tacksam för svar... /Stoppie Redigerad 8 juli, 2004 av Stoppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det enda som händer är att din criminal rating går i minus men du kan ändå få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Okej.. men är det bra att ha criminal rating - ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts