Deluxo Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Tack för informationen! Mach Two är alltså Ljudets Hastighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 mach 57½ är min mormors hastighet ( ) nädå, lite offtopic det var här då . hoppas man kan köra ner träden och om man börjar dansa på en katus så förlorar man liv och om ett träd ramlar över en så skadas man också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Ja jag håller med dig på vissa av dom punkterna med men jag tycker att om man kör på ett träd så det faller så ska det vara uppe igen om man kör bort därifrån annars kommer alla träd man kört ner vara nere föralltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts