Jump to content

Köra över träd i SA?


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Bättre att man kan springa ner träden än att man kan krocka i dem med en pansarvagn i 400km/h utan att det viker sej en millimeter... :P

En pansarvagn kommer aldrig upp i så höga hastigheter!

Den snabbaste pansarvagnen kanske kommer upp i 120 km/h.

TILL ALLA

Jag hoppas och tror att Rockstar* gör något åt det där med träden. :P

_IMG_http___www.popularracinggames.com_grand_theft_auto_series_images_screenshots_gta_vice_city_image_7.jpg__IMG__

Redigerad av Deluxo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vad tror du? En Drag-Racer kan köra väldigt snabbt.

Alla är inte motorintresserade och har sportbilar som signatur (tihi!).

Själv, om ni nu vill höra min åsikt, så trodde jag inte att det fanns bilar som gick så snabbt, eller säkert någon fucked up skitbil som är helt super men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns bilar (specialbyggda) som har gått över Mach Two. Hur många km/h Mach Two ligger på vet jag inte riktigt. Återkommer när jag vet.

Mach är ingen exakt hastighet som tex km/t eller m/s utan den varierar med de yttre förhållandena men en mach motsvarar ljudets hastighet(340meter per sekund som också varierar)

Det finns bilar som har gått över ljudets hastighet men jag tror inte att de har lyckats gå över mach 2 än(680 m/s = len bit över 2000km/h).

När det gäller dragsters så kommer väl de snabbaste upp i närmare 500km/h

För en bil som går att svänga med så är väl rekordet runt 390km/h, satt av svenska königsegg(hur stavar man till det).

Nu är säkert allt jag skrivit fel men håll tillgodo.

Redigerad av santek
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mach är ingen exakt hastighet som tex km/t eller m/s utan den varierar med de yttre förhållandena men en mach motsvarar ljudets hastighet(340meter per sekund som också varierar)

Det finns bilar som har gått över ljudets hastighet men jag tror inte att de har lyckats gå över mach 2 än(680 m/s = len bit över 2000km/h).

När det gäller dragsters så kommer väl de snabbaste upp i närmare 500km/h

För en bil som går att svänga med så är väl rekordet runt 390km/h, satt av svenska königsegg(hur stavar man till det).

Nu är säkert allt jag skrivit fel men håll tillgodo.

Bättre information än inget, dessutom mer än vad jag visste :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...