WiboO Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ja, i True Crime kan man nästan springa ner träden! w0rd, hahaha det är så fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Bättre att man kan springa ner träden än att man kan krocka i dem med en pansarvagn i 400km/h utan att det viker sej en millimeter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Bättre att man kan springa ner träden än att man kan krocka i dem med en pansarvagn i 400km/h utan att det viker sej en millimeter... nej då ska man inte kunna göra nått av dem, hur det nu ska gå till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Bättre att man kan springa ner träden än att man kan krocka i dem med en pansarvagn i 400km/h utan att det viker sej en millimeter... En pansarvagn kommer aldrig upp i så höga hastigheter! Den snabbaste pansarvagnen kanske kommer upp i 120 km/h. TILL ALLA Jag hoppas och tror att Rockstar* gör något åt det där med träden. _IMG_http___www.popularracinggames.com_grand_theft_auto_series_images_screenshots_gta_vice_city_image_7.jpg__IMG__ Redigerad 9 juli, 2004 av Deluxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 En pansarvagn kommer aldrig upp i så höga hastigheter! Den snabbaste pansarvagnen kanske kommer upp i 120 km/h. HAHAHA fifan va ägd Keep it up, aa det är sant! Trimma en pansarvagn är väll antingen omöjligt eller extremt svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Hur kul kan du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Säger dig inte sovit bra på 3 veckor nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Nope. Det är väl självklart att en pansarvagn inte kan komma upp i 400 km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Nope. Det är väl självklart att en pansarvagn inte kan komma upp i 400 km/h. Finns det ens nån bil som man gå så fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Finns det ens nån bil som man gå så fort? Ja, vad tror du? En Drag-Racer kan köra väldigt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Ja, vad tror du? En Drag-Racer kan köra väldigt snabbt. Vad jag tror, inte f-n vet jag, om jag hade vetat hade jag frågat då?? beside, du säger väldigt snabbt, men hur fort är det då? väldigt snabbt är typ 300km/h också! Snälla säg exakta farten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Ja, vad tror du? En Drag-Racer kan köra väldigt snabbt. Alla är inte motorintresserade och har sportbilar som signatur (tihi!). Själv, om ni nu vill höra min åsikt, så trodde jag inte att det fanns bilar som gick så snabbt, eller säkert någon fucked up skitbil som är helt super men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Det finns bilar (specialbyggda) som har gått över Mach Two. Hur många km/h Mach Two ligger på vet jag inte riktigt. Återkommer när jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 vem fan bryr sig??? Jag känenr på mig att det var menat att när man krockar med ett träd i höghastighet med en tank borde trädet rubbas/knäckas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) Det finns bilar (specialbyggda) som har gått över Mach Two. Hur många km/h Mach Two ligger på vet jag inte riktigt. Återkommer när jag vet. Mach är ingen exakt hastighet som tex km/t eller m/s utan den varierar med de yttre förhållandena men en mach motsvarar ljudets hastighet(340meter per sekund som också varierar) Det finns bilar som har gått över ljudets hastighet men jag tror inte att de har lyckats gå över mach 2 än(680 m/s = len bit över 2000km/h). När det gäller dragsters så kommer väl de snabbaste upp i närmare 500km/h För en bil som går att svänga med så är väl rekordet runt 390km/h, satt av svenska königsegg(hur stavar man till det). Nu är säkert allt jag skrivit fel men håll tillgodo. Redigerad 10 juli, 2004 av santek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Mach är ingen exakt hastighet som tex km/t eller m/s utan den varierar med de yttre förhållandena men en mach motsvarar ljudets hastighet(340meter per sekund som också varierar) Det finns bilar som har gått över ljudets hastighet men jag tror inte att de har lyckats gå över mach 2 än(680 m/s = len bit över 2000km/h). När det gäller dragsters så kommer väl de snabbaste upp i närmare 500km/h För en bil som går att svänga med så är väl rekordet runt 390km/h, satt av svenska königsegg(hur stavar man till det). Nu är säkert allt jag skrivit fel men håll tillgodo. Bättre information än inget, dessutom mer än vad jag visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Bättre information än inget, dessutom mer än vad jag visste Koinsegg e skitgrymma! ja har suttit i en på en bilmässa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Koinsegg e skitgrymma! ja har suttit i en på en bilmässa! är det en bil ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) är det en bil ? nej, det är en äggsort, dessutom stavas det Koenigsegg ( ) Redigerad 10 juli, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 nej, det är en äggsort, dessutom stavas det Koenigsegg ( ) Haha, exakt vad jag tänkte skriva...jaja, jag gör det väll också! nej, det är en äggsort, dessutom stavas det Koenigsegg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts