mr_creed Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 För er som inte kommit så här "långt" varnar jag er för spoiler... Kan någon förklara för mig hur ni gjorde på detta uppdraget?...minns inte vad det heter...men man ska ta 3 st foto....ska stå uppe på ett hotell och fota ner på Candy Suxx... Men sen kommer ju värsta pådraget med poliser...FBI... Hur gjorde ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 e det när man har köpt "film-studion"??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 För mig som ovetande: Vad e en "spoiler"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 spoiler e =som tex skvaller.....typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_creed Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 jepp...de är när man köpt porrstudion...och filmklippet till detta missionet är bäst!...litte porr över det hela om man säger så... ... En spoiler är när man kanske avslöjar något för en spelare som inte kommit så långt...dålig beskrivning...ja vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 hehe.....Har inte råd med film-studion.....fattas bara 2000 kr..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 jepp...de är när man köpt porrstudion...och filmklippet till detta missionet är bäst!...litte porr över det hela om man säger så... ... En spoiler är när man kanske avslöjar något för en spelare som inte kommit så långt...dålig beskrivning...ja vet... Thank jah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_creed Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 de lugnt...men än en gång...nån som har klarat detta uppdraget?... Plus..är det någon som köpt sedeltryckeriet...?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Var köper man sedeltryckeriet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_creed Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Printworks heter de... Kostar 70,000 Ligger typ i Little Haiti...tror ja nästan...Nästan vid Kaufmann Cabs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 de lugnt...men än en gång...nån som har klarat detta uppdraget?... Plus..är det någon som köpt sedeltryckeriet...?.... Jag har en viss förkärlek för helikoptrar så jag parkerade en nere på stranden, sedan gjorde jag själva uppdraget, smög ner för trappan, dödade allt som var i vägen och sprang mot stranden för att lätt smita undan med min helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_creed Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 jjeeee...klarade de ida...gött....men hallå...e de slut på uppdrag nu eller?...inget samtal eller nått.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 säkert.... eller det fanns väl en annan tråd om detta vad man skulle göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts