_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) Finns 2 här som heter Blomman(tjej) och Blåsippan(tjej) Redigerad 10 juli, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 kommer inte på nå kul namn... fast en del som står här är ju riktigt bra =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 En heter Armen i min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Kolla eftertexterna till Jet Li-filmen Meltdown, ett av de första namnen som dyker upp heter Kuk i efternamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Men slå det här Fithim - Kille Fithore (fithåre, utalas så) - Tjej Alltså de bor i min stad och är syskon jo, det går en fithim och fithore på vår skola. fithore är en jävla fjortis som är askaxig och ful. alla blir less på henne så dom kallar henne fitthåret . kanske inte så chysst då BTW, på min skola gick också en kille och tjej som var syskon som hette edin och edina. kanske inte så ovanliga namn, men passar på syskon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Casimir känner jag en som heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 W0rd som fan! Ska gå och hugga huvet av mig och döpa om mig till det!(Fråga inte...nån ny religion jag grundat!) Innebär det att man måste gilla Linkin Park om man tror på den religionen? I så fall kan jag konvertera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 I torsk på Tallinn så är det en som heter Kuuk i efternamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Var glada att ni inte heter vad de personer ni säger här heter. Då kanske ni inte skulle skratta lika mycket. Btw, jag heter Johan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Tjodolf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 (redigerad) Min storebrorsas lärare döpte sina barn till Äld och Årk. Ja, de stavas så. [älld] [orrk] uttalas de. Min förra kemilärare hette Faiza Saleh. [Fajjsa sa:l'e]. Min förra "klasskompis" (han har förmodligen ADHD och slog ner varenda jävel han retade sig på ) hette (DELETED). Hans kompis hette Berat Kelmendi [beratt Kllmen'di]. Själv heter jag Henrik. [Hennrick] EDIT: 5½ år senare men det vore taskigt att nån googlade upp detta när han söker arbete... Redigerad 31 december, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 lol har man ADHD om man slår ner alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Låter som det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 nja, han hade väl adhd eftersom hans dels slog ner folk, inte fattade ett skit av vad man sa utan tog det som en förolämpning (och därefter slog ner en), fick skäll varje dag i skolan, slutade nian med 80 poäng i slutbetyg, slängde iväg både med- och motspelare i fotboll, basket, bandy, handboll... et cetera, med orden VADDOA JOAG???!! Tro mig, han var inte trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts