Jump to content

Konstiga namn


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men slå det här

Fithim - Kille

Fithore (fithåre, utalas så) - Tjej

Alltså de bor i min stad och är syskon ;)

jo, det går en fithim och fithore på vår skola. fithore är en jävla fjortis som är askaxig och ful. alla blir less på henne så dom kallar henne fitthåret :D . kanske inte så chysst då :)

BTW, på min skola gick också en kille och tjej som var syskon som hette edin och edina. kanske inte så ovanliga namn, men passar på syskon :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min storebrorsas lärare döpte sina barn till Äld och Årk. ^_^ Ja, de stavas så. [älld] [orrk] uttalas de. Min förra kemilärare hette Faiza Saleh. :wub: [Fajjsa sa:l'e]. Min förra "klasskompis" (han har förmodligen ADHD och slog ner varenda jävel han retade sig på :shifty: ) hette (DELETED). Hans kompis hette Berat Kelmendi [beratt Kllmen'di]. Själv heter jag Henrik. [Hennrick]

EDIT: 5½ år senare men det vore taskigt att nån googlade upp detta när han söker arbete...

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nja, han hade väl adhd eftersom hans dels slog ner folk, inte fattade ett skit av vad man sa utan tog det som en förolämpning (och därefter slog ner en), fick skäll varje dag i skolan, slutade nian med 80 poäng i slutbetyg, slängde iväg både med- och motspelare i fotboll, basket, bandy, handboll... et cetera, med orden VADDOA JOAG???!! Tro mig, han var inte trevlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...