Karatemorfar Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Men slå det här Fithim - Kille Fithore (fithåre, utalas så) - Tjej Alltså de bor i min stad och är syskon Redigerad 9 juli, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) En god vän till mig heter Thorulf, hans lillebror Gorleif, storebror Styrbjörn, systrar Shannon, Signe, Jule. Det är lol! Fast det slår knappast Karatermorfars Fitthora Redigerad 9 juli, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Ett barn heter Baltazar dar jag bor. Balt Baltazar Balt Baltazar (ar pa ett internet cafe i Skottland) Redigerad 9 juli, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ett barn heter Baltazar dar jag bor. Balt Baltazar Balt Baltazar (ar pa ett internet cafe i Skottland) ÅH EXTREM RESPEKT! Aja vet en som heter Puma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Timmy migsjälv alltså... och domdär idioterna som härmade vc skrev " Timmy Vercuotty " eller nåt... en i min förra klass heter Yashar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 domdär idioterna som härmade vc skrev " Timmy Vercuotty " eller nåt HUMOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Fan va jag garvade första gången jag hörde namnet Borhan (även flera gånger efter), va nån som hette de i skolan När man tänker på de så é de iofs inte så kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 En kemilärare jag hade i åttan hette Kanita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 när jag gick i ettan var det en som hette sol (tjej) och en som hette måne (tjej) och dom gick i samma klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Bruce Dick-in-son är ganska nasty att heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Meteora lät bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Torben, Sugnar, Anund, Hakvin, Ingolf & Teofil är fina pojknamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Betyder inte Teofil något om att älska gud eller något sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Betyder inte Teofil något om att älska gud eller något sådant? mjo, det kommer ifrån grekiskans ord för "vän" och "gud"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Meteora lät bra.. W0rd som fan! Ska gå och hugga huvet av mig och döpa om mig till det!(Fråga inte...nån ny religion jag grundat!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Ett namn jag skulle vilja ha är Keiser Zose (vet inte hur det stavas men det betyder "djävulen") vet faktiskt inte om någon har det men det låter häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Ett namn jag skulle vilja ha är Keiser Zose (vet inte hur det stavas men det betyder "djävulen") vet faktiskt inte om någon har det men det låter häftigt. Kajsar Sås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 En tjej i min klass i lågstadiet hette Satprit Är nog det enda konstiga jag kan komma på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 måste man skriva svenska namn? såg iaf nån som jobbade på BMG som hette Ginger Frees Kuk Kukemilk kan man heta i efternamn också (finland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 En kemilärare jag hade i åttan hette Kanita. när du väl sa det så kom jag tänka på min kemilärare han "hette" "Akbhar" och så byttte han namn till "Fred" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts