Karatemorfar Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Kom och tänka på att det finns folk som döps till konsiga namn när jag lyssnade på Thomas Di Leva, inte Gun-Åsa eller Börje-Per utom Rymdblomma (Di Levas barns namn) och i min stad finns det en som heter Solstråle! Nu är det så att jag undrar om ni vet någon eller hört någon som döpts till något konsigt namn.. Inga namn som jag skrev där uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 haha @ Solstråle.. är det en tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 haha @ Solstråle.. är det en tjej? Det vet jag inte.. Det var inte länge sen hon döptes, är väl 1,2 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Love fast svenskt utal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Love fast svenskt utal Det är inte konstigt tycker jag.. Känner en som heter det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) Love fast svenskt utal nja Love är inte så konstigt.. Redigerad 8 juli, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Finns en tjej som döptes till Meteora (ett Linkin Park album), hennes föräldrar var LP tokiga...... Stackars henne om hon växer upp och blir "normal" och lyssnar på Britney och sånt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Tjejen jag är kär i hennes halvbror (nått sånt) heter Love... Jag vet inte om det är så konstigt men jag heter Manne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) jag känner någon som heter vinko(kille) och betim(kille) och khenh(tjej) och myra(tjej) Redigerad 8 juli, 2004 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 känner en som heter Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 jag känner någon som heter vinko(kille) och betim(kille) och khenh(tjej) och myra(tjej) Nya generationens namn...usch! Mina barn ska ha bibliska namn såsom Matteus, Jeremia, Jesaia. Det är snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Min hund heter Lindus, det kan man heta Förut hadde vi en hund som hette Love (Svenskt utal) men honom sålde vi, så nu har vi bara Lindus kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 känner en som heter Nizze med två "Z" inte två "S" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 känner en som heter Nizze med två "Z" inte två "S" Jo du...vi ser det. Hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Känner en som heter Piggelina, inte konstigt (bara ovanligt) rätt så sött namn faktiskt.. får mig att tänka på en piggelin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Känner en som heter Piggelina, inte konstigt (bara ovanligt) rätt så sött namn faktiskt.. får mig att tänka på en piggelin Oh shit vad coolt! Äntligen vet jag vad jag ska döpa något barn som blir till flicka! Du får tacka hennes föräldrar ifrån mig, Visa, och jag ska tacka dig då jag står vid dopfunten! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Om jag får en son så ska han heta Jesus eller Muhammed... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Min grannar heter Doglia och Uglia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Finns en tjej som döptes till Meteora (ett Linkin Park album), hennes föräldrar var LP tokiga...... Stackars henne om hon växer upp och blir "normal" och lyssnar på Britney och sånt.... tycker det är rätt så snyggt namn, betyder det nått föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 tycker det är rätt så snyggt namn, betyder det nått föresten? Det är ett berg i Grekland...nån sa att det var lite lord of the rings stil på det. Sök på google bildsök så hittar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts