Netgamer_006 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Funderar på att köpa Action Replay till Xbox, men det är några frågor som kommer i vägen. GTA: VC är med på fuskDVD:n, men däremot inte GTA III . Kan man ladda ner nya spel(-kåder) till DVD:n? Vill gärna veta, så att jag vet vad jag får för pengarna . ///Netgamer_006 (ô,^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 klart man kan jag tror dock att man måste ha keyboard till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Man kan lägga in egna koder, ja. Görs med handkontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 lättas är ju att titta på fusksidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Netgamer_006 Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) Hej igen! Jag har klarat Vice City 100% nu, så att jag skiter i GTA3 och fuskCD:n. Man har ju nu 3 livvakter, 200 Armor, 200 HP, och en trevlig T-shirt . ///Netgamer_006 (ô,^) Redigerad 11 juli, 2004 av Netgamer_006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 du far koder pa den har sidan tror jag www.gtajunkies.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts