forngren Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Jag tror jag har juvelaren i vice point kvar, men den går bara inte att råna! Jag kommer in tar fram revolvern siktar, larmet, går och inga pengar eller något i stats... Någon idé vad som kan vara felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Jag tror jag har juvelaren i vice point kvar, men den går bara inte att råna! Jag kommer in tar fram revolvern siktar, larmet, går och inga pengar eller något i stats... Någon idé vad som kan vara felet? du siktar tillräckligt länge då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det finns 2 juvelerar butiker. Om du har rånat en, borde du kunna råna den andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det finns 2 juvelerar butiker. Om du har rånat en, borde du kunna råna den andra... Det finns tre juvelerarbutiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 antagligen har du tittat på gtajunkies? vet inte vad du kan göra om du vet att det är en du absolut inte rånat förr, men du kan ju ha missat en och så tror du, att du inte rånat den du försöker med (fast du har det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
forngren Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 antagligen har du tittat på gtajunkies? Nä jag har inte tittat på GTA Junkies, visste inte om sidan förut... Jag mena the Jevelery Store i North Point Mall... Den gåra bara inte att råna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 går visst att råna.. alla har ju nästan klarat det... as lätt. du går fram och siktar mot "huvudet" det är ganska viktigt tror jag. sen behöver han bara lägga fram 1-4 sedlar ta dom och dra och savea på ett ställe så har du rånat hann. /stoppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
forngren Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag vet hur man rånar, men det kommer inga pengar hos honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 märkligt, har du verkligen inte rånat den förr? Eller så avbryter du ditt rån... taskigt läge iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
forngren Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) En grej till: Jag har inte fuskat... Det är skitskumt, finns det inget jag kan göra om jag vill få 100 %, jag har letat efter någon lämplig trainer, men jag hittade ingen. Tyvärr... EDIT: Stavn. Redigerad 15 juli, 2004 av forngren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts