Visa Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Mitt Windows är lite knasigt.. när jag försöker ta bort skrivbordet på Vice City mappen så försvinner det inte.. när jag tittar nästa gång är skrivskydds rutan tillbaka :/ Har gått bra förut... Men nu verkar det inte gå.. Visste inte riktig om den skulle till allmänt eller Vice city! Men jag stoppar den i modding eftersom jag ska ha bort skrivskyddet pga. modding! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Hander samma sak for mig! Men ta bort skrivskyddet ( sa att det ar tomt ) sen verkstaller du. Sen ska det funka, aven fast den kommer tillbaka. Redigerad 9 juli, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Så blev det för men när jag hade Win2000 vad har du för Operativsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 anna rs om det inte funkar kan ni göra en ny mapp, ta bort skrivskydd på den, kopieraöver aööt gta vc innehåll till nya mappen ta bort gamla vc mappen o döp den nya till det den gamla hette ! easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts