Upson Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Va? Min GTA3 box ser inte ut så. HÅller med! Trodde jag va den enda med en stor klump i mitten av gubbar o grejjor o vitt runt om... + en stor ruta över halva framsidan som varnar för innehållet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 HÅller med! Trodde jag va den enda med en stor klump i mitten av gubbar o grejjor o vitt runt om... + en stor ruta över halva framsidan som varnar för innehållet... jaha, det verkar som att vi hittills är 3 som har klump-i-mitten-omslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 jaha, det verkar som att vi hittills är 3 som har klump-i-mitten-omslaget. Kanske var den europeiska versionen? Jag köpte mitt exemplar på Siba av någon anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Ni menar denna bild? http://www.gtasajten.com/bilder/store/gta3pc.jpg PC-versionen av GTA3 har detta utseende i Europa (och Australien?). Men jag vet inte varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Min gta3 cover är en stor låda som glänser rätt mycket men min e från usa Redigerad 13 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Sen innuti ser den ut så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Sen innuti ser den ut så här: mycket coolare förpackning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 jaha, det verkar som att vi hittills är 3 som har klump-i-mitten-omslaget. Nu är vi 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 när man köper den nordiska lådan så är det "en-klump-i-mitten" lådor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Snyggt SA-fodral Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Ni menar denna bild? http://www.gtasajten.com/bilder/store/gta3pc.jpg PC-versionen av GTA3 har detta utseende i Europa (och Australien?). Men jag vet inte varför... dom kanske tror att det ska locka mer köpare eller nåt? brukar vara köprelaterade saker iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Ni menar denna bild? http://www.gtasajten.com/bilder/store/gta3pc.jpg PC-versionen av GTA3 har detta utseende i Europa (och Australien?). Men jag vet inte varför... Jag har gtaIII på ps2 och mitt cover ser ut sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Min är också på PS2, vad fick ni för saker när köpte GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag har gtaIII på ps2 och mitt cover ser ut sådär mitt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Sen innuti ser den ut så här: Bilden du har Kung Food! Killen i mitten där! Vem f'n e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Bilden du har Kung Food! Killen i mitten där! Vem f'n e det? På insidan menar du?? det är bara en vanlig Leon maffia snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xilef Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Så snygg sa förpkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xilef Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Drives bay med cykel inte illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Nu är vi 4... fem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 fem sex (6) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts