Mobacko Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag behöver hjälp med uppdraget Shakedown. Det finns inget annat att göra, har gjort allt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Vilket uppdrag va det nu?? Har också gjortall annat + shakedown.....kan inte göra mer sen....har gjort ALLTING annat...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Första uppdraget i vercetti estrate man ska ta söder skyltfönster tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_creed Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Tog en moppe... .. Tog min usi och sköt på alla rutor...sen var de bara att fly......Men där är några rutor som e på ovan våningen...ett tips är då att hoppa av moppen o gå upp...annars tar de för j-vla lång tid...att ta sig upp då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Hehe....smart!!.....jag tog och köpte ett vapen........sen en skydds-väst........sen krascha alla fönster med den då man kan sikta bra med....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Hur många stjärnor får man ungefär...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Tog ett M5 gevär som ligger i Vercetti estate, tog den vita lamborginin som stod utanför åkte dit och skjöt sönder alla rutor, om man blir jagad kan byta kläder inne på varuhuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 samuraj svärdet minst stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts