Griimn Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 när jag ladda in fnf dodgen så var den jäääääätte smoothed, helt len medan dom ja bygger blir fyrkantiga som volvobilar =P finns det en knapp där man slår av/på smoothness eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) Den var antagligen uppbyggd av många polygoner medans du inte använder lika många polygoner EDIT: Och nej, det finns ingen "smothness"-knapp i ngt 3dprog, i vissa finns det "HyperNURBS" eller liknande, men jag tror inte att den är gjord så Redigerad 8 juli, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 men det hände samma sak med cuban hermes efter jag hade laddat det där fordonet, och inget av dem hade mycket polys och ändå var båda smoooooth ps och du vet väl hur "runda" gta fordonen är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 nu kan jag inget om ZModeler men i 3DS Max så finns det "MeshSmooth"........ det gör "kantiga kanter" lite rundare osv....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 kommit på det, för er som vill veta gör bara så här: surface > normals > calculate klicka på objekten/objektet gå sen på den lilla knappen i 3d view och ta settings > shade, fill > ta bort flatshading se tex min moddade hermes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 mycket mycket mycket finare..........och rundare, inte kantig baaaraaaa rund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts