Cortez Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag söker efter en modd till PCJ 600, den gör så att man inte kan ramla av den, även om man är upp och ner. Jag vill ha denna mod för jag försöker volta ett par varv i luften, och jag ser att jag skulle klarat det om han inte släpper taget om motorcykeln, och krashar. Då kom jag på att tänka på denna modd. Jag har sett den på nån modsida, kommer dock inte ihåg vilken. Så om nån kunde länka till var jag kan hitta den, så skulle jag bli glad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Finns det en sån? Isåfall skulle jag bli jätteglad om någon vet var man kan hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 den letar jag också! var kan den finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Börja att titta på alla vanliga: gta3.gamigo.com gta3mods.com gtamods.com codenamevice.co.uk m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Jag hittar den inte Nån som har hittat den? Snälla skriv länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Finns jusåna moddar som gör så att fordonet väger mycket, så att den inte kan välta.. Men sån som du söker vet jag inte vart jag sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Kolla steed v1 www.tfads.com/vccode/released.html eller testa detta www.gtaforums.com/index.php?showtopic=135186 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Kolla steed v1 www.tfads.com/vccode/released.html eller testa detta www.gtaforums.com/index.php?showtopic=135186 Hm..Inte exakt vad man sökte. Men det där ser ut som roliga grejer. Ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts