pinner Skrivet 26 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Ja nu är arbetet igång igen, tack Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 det var Fireblade som tog fotona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Här kommer den först bilden från textureringen, jag vet inte om det ska vara så här sen men det ser snyggt ut i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Snyggt! Men det ser lite utdraget längst ner på stolen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Ja gvet men jag orkade inte pilla med det längre trots allt ser man inte det hur man än gör när det är i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 var hittar alla så perfekta texturer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 smcars.net/forum Dom har alla bluprints man kan tänka sig, skit bra tutorial, texture och en massa annat roligt. Tyvärr måste man vara medlem tror jag men det är förstås gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 hehe vet varit medlem i 2 veckor eller nåt =) men aldrig sett nå texturer där... får väl leta jobba vidare på dodgen nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kakmonstret_jim Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 vilken grym bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 HTF har registrerat sej med min yahoo-mailadders!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Här kommer den först bilden från textureringen, jag vet inte om det ska vara så här sen men det ser snyggt ut i alla fall. Ajaj.. Face utdragningar till höger och vänster.. Sen så ligger aldrig en söm i ett lädersäte som du har gjort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 jag tror ja vet vilken bil du skulle kunna göra... en Volvo militär valp från 1967... det skulle kunna vara grymt.. om du vill titta på en sån gå in på google och sök på volvo valp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 har redan börjat med en sån men ides aldrig göra färdigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 hur går det pinner har du lagt ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Nej men jag har inte arbetat på ett tag så nu är det snart dags att fortsätta. Det är egentligen inte mycket kvar på bilen, texturer och en bakdel sen är den klar ungefär men jag kan inte säga något datum för jag brukar inte kunna hålla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 har redan börjat med en sån men ides aldrig göra färdigt hade du börjat med en sån och sen la du ner? eller sa du till pinner...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Nu kommer det första livs tecknet från min bil på länge och det beror dels på att jag snart är klar och dels på att jag har problem. Som ni ser på bilden har jag selectat ett område runt lampan men i uv mapper blir det helt fel som ni kan se på bilden. Vad ska jag göra för det är ungefär bara texturer som ska på och sen är jag klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Najs Det tar sig sa pyromanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Prova att markera facesena och tryck med assign uv i i en annan vy /framifrån troligen). Så funkar det.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts