jack Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 man får inte med hela bile om man ska ha 929 lång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 och när jag ska öppna en blueprint så står det "not a z3d file" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Aha men 929 pixlar är specifikt för den bilen jag hade i exemplet, inte för alla. För att ladda upp bilden i zmodeler: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Här är den senaste updateringen. Fixade saker: Färre bucklor, kanske kommer jag fixa alla. Golv i hella insidan av bilen. Fixat till stolar och soffa lite snyggare. En snygg tröskel under dörren. Och lite annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 ja men jag använde den på bilden framifrån så blev en bit avkapad på ditt ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 ja men jag använde den på bilden framifrån så blev en bit avkapad på ditt ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 varför inte ta edit?? Snygg som fasen pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 ja men jag använde den på bilden framifrån så blev en bit avkapad på ditt ex Sry, jag har kommit på att det är lite brister i min guide. Pm:a mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 jag tror jag har gjort lite fel och de är lite slarvigt men hursomhelst så tror jag att det är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 nu är inredningen snart klar i bilen bara en ratt kvar att fiixa. Instrument brädan har jag gjort klart och jag kan ju säga att den inter är den snyggaste. Eftersom denna bilen ser lite skadad ut har jag istället provat olika metoder för att göra inredningen och därför ser det inte jätte bra ut men till nästa bil jag gör ska det nog bli bättre med den saken. Det enda som är kvar på bilen är texturer, bagageutrymme och plats för motorn sedan är den i princip klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) Hehe, gör inget om instrument brädan inte ser så frän ut, huvudsaken är att bilen är frän Edit: Hur drar man linjer? Redigerad 24 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 JAg tänkte att jag kunde visa hur challangern ser u t utan bucklor samt att ni får lite tips på hur man placerar sina polys. Har inte gjort så mycket än men hoppas att det gör nån nytta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 En bild till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Hur väler man polys? Hur lägger man ut dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Jag försökte få in bilen så långt jag kommit i vice city i dag men det gick inget vidare bra. Jag förstod inte mycket av guiden som metanolic länkade till. Jag orkar inte arbeta med denna j'vla bil längre snart och tänker snart sluta med den men om någon vill ha den ligger den här.dodge.z3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 förlåt, men det ser ut som om den är tagen från skroten, massa bucklor osv....annars ett bra försök...ge inte upp nu när du är på gång...du kan börja på en annan bil och försöka igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Gissa varför jag gav up men framdelen var okej så såg bakdelen ut som en elefant hoppat på den. Jag ska snart börja på ett nytt projekt men vet ännu inte vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Fan pinner, du slutar alltid innan den är klar! Dom e ju as snygga... du kan ju texturera den så det är en ZOO bil... då är ju bucklorna normala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Jag får se men före jag forsätter arbeta på den vill jag prova den i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) Nu måste du forsätta pinner jag tog ut nåra bucklor http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/challenger.JPG admiral.dff Redigerad 26 juli, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts