pinner Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) Tack för tipset problemet är att ett av felen råkade jag göra redan från början och det är att mororhuven har aldeles för få polygoner så det blir svårt att få det rätt sen. Men jag får väll skylla mig själv och lära mig av mina misstag. Men n kommer fler frågor om hur jag ska fortsätta 1. Hur i h*lvete ska man göra dörren på innersidan för att den ska följa formen ändå. 2. Ska jag gjåra bilen som cabbe eller hardtop, eftersom jag kom då hur jobbigt det skulle bli att göra ett innertak också tänkte jag göra en cabbe istället och i så fall senare göra hardtop desutom skulle bilen bli klar fortare om jag gör cabbe säg vad ni tycker om den ideen. Redigerad 20 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Tack för tipset problemet är att ett av felen råkade jag göra redan från början och det är att mororhuven har aldeles för få polygoner så det blir svårt att få det rätt sen. Men jag får väll skylla mig själv och lära mig av mina misstag. Men n kommer fler frågor om hur jag ska fortsätta 1. Hur i h*lvete ska man göra dörren på innersidan för att den ska följa formen ändå. 2. Ska jag gjåra bilen som cabbe eller hardtop, eftersom jag kom då hur jobbigt det skulle bli att göra ett innertak också tänkte jag göra en cabbe istället och i så fall senare göra hardtop desutom skulle bilen bli klar fortare om jag gör cabbe säg vad ni tycker om den ideen. välj själv vad du vill ! älskar din bil i vilket fall som helst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Jag vil ha så att det åkerrunt några cabbar och några med tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Snyggt gjort , blir nog den första bilmodden nån på gtasajten gjort tror ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Ja nu har jag jobbat på men det blir bara fler problem hela tiden denna gången är något skumt med bakdelen på bilen. Jag har börjat försöka rätta till bucklorna men det blir inget vidare bra av någon anledning. Men nu har jag i alla fall gjort en underdel till bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) Nu har jatg äntligen fått det att se mycket snyggare ut där bak fortfarande är det bucklor kvar men det kommer nog tyvärr att bli kvar där också. Problet vet jag inte riktigt varför jag har men jag ser ingen riktigt bra lösning på det utan att behöva göra om bakdelen också och det tänker jag inte göra. Trots allt är detta bara min andra bil och därför är jag bara en nybörjare och får då lära mig av mina misstag. Men jag har fått slita med bilen nu idag för att försöka komma i kapp all den tid jag förlorat på att göra om en del. Men nu är den upe i 1542 polygoner och stolarna 99. Redigerad 21 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 pinner, snygggg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 fixa lite större bucklor och även lite rost-texturer i underkant på dörrarna, skärmkanterna o så.. är ju inte särskilt naturligt att alla bilar är i nyskick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Bra för andra gången men du har många "bucklor" att fixa. dessutom är bilen mkt "polyheavy" om du fattar vilket gör att det kan vara svårt att hålla reda på alla. Om du säger vart du hittade blueprintsen ska jag försöka göra samma bil så jag kan hjälpa dig lite men som sagt mycket bra jobbat hittils Redigerad 22 juli, 2004 av Toidi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Här finns blueprintsen http://smcars.net/forum/viewtopic.php?t=10974 men jag kommer nog göra dena som en av halft skrotbil med lite rost, bucklor och förhopningsvis lär jag mig av minna misstag. Audin hade för många polygoner och därför satsade jag på att göra dena med ganska mycket färre och det har jag lyckats med men på två ställen misslyckades det på motorhuven är det inte tillräckligt och där bak är det inte heler tillräckligt och därför blev det fel. Men jag ska inte ge up me denna bilen. Du måste vara medlem för att komma åt blueprinten märkte jag precis därför läger jag up dom här. Redigerad 22 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) du har gjort det mkt nsyggt hittils, gj! Nån som vet en RIKTIG nybörjar bil... vill testa lite gärna blueprints med Redigerad 22 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Denna är väll ganska bra tror jag för jag har inte testat den än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Dörren är klar men av någon anledning är den muppad men skit samma. Dörren har 396 polygoner resten av karossen har 1396 polygoner och stoalrna och soffan har 99 polygoner var och totalt är den uppe i 2089 polygoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 High high high high polly bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 ser skit bra ut =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 kan någon lägga upp färdig skurna bilder på dodge challenger bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 kan någon lägga upp färdig skurna bilder på dodge challenger bilen Läs min guide: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=15831 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 i vilket format ska man spara i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Bildformat eller vad menar du?` Spara i jpg Redigerad 22 juli, 2004 av Zane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts