pinner Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Har inte kommit någon updatering på länge men här är äntligen en Bak delen har jag gjort mer på nu och förhopnings vis blir den klar snart. Bilen har 1391 polygoner nu. Redigerad 13 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Har inte kommit någon updatering på länge men här är äntligen en Bak delen har jag gjort mer på nu och förhopnings vis blir den klar snart. Bilen har 1391 polygoner nu. snyggt;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 uhlala, mer bilder tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Här kommer en bild till dig WiboO Har inte gjort något mer på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Tackar pinner Fifan va fin den är, vad har du kvar att göra på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag har ganska mycket kvar bakdelen ska göras klart sedan ska jag fixa till detaljer på utsidan, backspeglar små bucklor. Efter det ska insidan göras och då är det ganska mycket jobb eftersom det ska göras snyggas stolar instrumentbräda osv. Det kommer nog ta lite tid för jag har inte jobbat med den på sistonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Okey, fan den kommer nog att bli supär, jag ska fixa VC till dator nu och då ska den bilen finnas med hur polygoner är du uppe i nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Samma som innan för jag har inte jobbat med den idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Samma som innan för jag har inte jobbat med den idag. haha okej, hur länge har du hållt på med den nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Sedan i onsdags kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 runt en vecka då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Ja det blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 (redigerad) Om någon bara vetat hur j*vla sur jag är just nu jag har inte arbetat med bilen sedan igår och anledningen till att jag är sur kan ni se här Här är dom små ***arna Nu är det bara i vice city denna bilen kommer bränna gummi. Redigerad 14 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 men vice city är bättre! fan va najs bil!! älskar challenger måste ha den när du blir klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Men bäst hade ändå varit att få med en bil i ett riktigt spel, i alla fall för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 japp det är sant, men du kan lämna in ett annat bidrag, dessutom så kanske du har bättre färdigheter än den andra fjanten, och som han sa han har hållt på ett år, du har hållt på i ett månader right?? fortsätt nu du är duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Fortsättas ska det självklart och självklart är jag duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Fortsättas ska det självklart och självklart är jag duktig. Nice self esteem you got over there, keep up in that way son and you gonna go in the right direction in your lifeline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Kan man få ett release datum för bilen skulle det vara bra, pinner. iaf, på ett ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Den skulle varit klar idag men jag har inte jobbat med den så mycket men nästa onsdag borde jag vara klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts