Copstar Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Men fortsätt gärna ge färg förslag så jag kan göra den så snygg som möjligt Ta orginnal färgerna dom e väll Grön,Gul,Röd,Orange,Blå tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Så där ja då var taket fixat på bilen dat har gått fortare än vad jag förväntat att komma såhär långt, har nog lite för mycket tid över till datorn. Men det är en lång väg kvar till bilen är klarl. Grillen måste fixas för om ni jämför med bilderna. Men nu ser det ut som en riktigt fin bil. och den är uppe i 1162 polygoner vilket är mycket färre än Audin. Redigerad 9 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 hur kollar du polygon count? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Sitter och räknar dom. ( ) Det gör jag inte man väljer objects sen höger klickar man på sitt objekt i listan högst upp och väljer propertis där set står faces är polygon antalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 man tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 snygg bil, hoppas den blir klar, din audio va j*vligt snygg den med, synd att det aldrig blev nått av den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Chansen är väldigt stor att denna kommer komma till vice city så du kan vara lugn och fall den kommer bli fel eller jag inte orkar göra klart den ska jag försöka skicka den till någon som kan fixa klart den istället för att bli förbanad slå lite på datorn och slänga den i paperskorgen för den metoden fungerar inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Chansen är väldigt stor att denna kommer komma till vice city så du kan vara lugn och fall den kommer bli fel eller jag inte orkar göra klart den ska jag försöka skicka den till någon som kan fixa klart den istället för att bli förbanad slå lite på datorn och slänga den i paperskorgen för den metoden fungerar inte . Haha bra, så det inte blir som audion, men jag förstår dig...när utbrottet kommer så finns det så lätta utvägar, som att slänga den och slå på datorn "lite" fast kör på det andra alternativet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) Då så dags för en lite updatering, tittar ni på klockan kan nis se hur mycket liv jag har. Vingen där bak är nu fixad och jag har gjort mer på sidan av bilen. Antalet polygoner är uppe i 1296. Edit: Glömde bilden Redigerad 10 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Blir bilen så fet att jag tror att den kommer bli så borde du söka jobb på nått spel-designs företag som rockstar eller tillvärkaren av driver osv (vet ej vilka tillvärkarna är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) Nu måste du ta i? Detta är den andra bilen jag gör Audin var min första. Men kanske kommer bilen komma med i ett spel när det släpps men vilket säger jag inte. Detta är ett kanske jag ska snacka med dom som gör det först. Redigerad 10 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Pinner Jag tar inte i, jag är allvarlig, om det är din andra bil kan man kalla dig naturbegåvning, ta det som en komplimang! Keep up with your good work son! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) Ja då får jag säga tack så mycket då. Äntligen har jag hittat vad jag är duktig på ialla fall ser det som det tog mig 17 år. Men det är roligt att så många verkar tycka om mitt arbete. Det är Reflections som gjorde Driv3r. Redigerad 10 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Tack för hjälpen med Drivers tillvärkare Aa mig tog det 13 år att inse att rappen var min sak och nu är jag snart 17, du ska veta att när folk berömer dig för din sak då ska du fortsätta med det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 vad blir din nästa bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jag ska nog bli klar med denna innan jag börjar på någon annan men eftersom denna kommit så långt på två dagar kanske det ändå är dags att planera något men jag vet inte ärligt talat men det blir nog en bil från före 70 talet eftersom det spelet jag pratade om vill ha sådana bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Ja då får jag säga tack så mycket då. Äntligen verkar jag hittat vad jag är duktig på ialla fall verkar det som det tog mig 17 år. Men det är roligt att så många verkar tycka om mitt arbete. Det är Reflections som gjorde Driv3r. nje det e väll ATARI som gjort det ? e inte säkrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Atari är väll bara producenter och distrubutörer och så gjorde reflections det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Så där ja snart är sidan också klar då är det bara en bakdel att fixa till. En av halvorna är uppe i 1394 polygoner och tillsamans är det 2788 polygoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts