minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 ^MeTaNoLiC^ sa ju Challenger Jamen det var ju det pinner sa.. Läs pinners post igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Jamen det var ju det pinner sa.. Läs pinners post igen. du har rätt, förlåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ja självklart ska det var Challenger och inte Challanger som ^MeTaNoLiC^ sa. det går att tolka på olika sätt så ingen av er hade fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 det går att tolka på olika sätt så ingen av er hade fel mm skulle vara lättare att förstå med ett komma mellan som och ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Det jag skrev var nog lite svårtolkat och kunde vara tydligare men det verkar som dom flesata förstod der ändå. JAg har gjort mer på bilen men det är inte något att läga up en screen för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Jobba på. Kan man få se en bild på en ¨sån där dodge challenger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 vilken färg ska det vara, jag tycker röd skulle vara bra. mmmm röd snabb bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Nej, de ska vara orange och svart som på 2F2F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 nej, rööööööööd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Så där ja äntligen dags för en liten updateringpå bilen och dom stora nyheterna är att jag har gjot om hela taket på grund av klantighet men som ni kan se på bilderna har jag gjor lampor, blinkers och dörrhandtag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 fortsätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Jobba på. Kan man få se en bild på en ¨sån där dodge challenger? http://www.mrnorms.com/cars/images/ta_pic.jpg Redigerad 9 juli, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Jasså det är en sån. Tack Piratbyrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Antipiratbyrån. @Bilden Exakt så vill jag att den ska se ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Antipiratbyrån. @Bilden Exakt så vill jag att den ska se ut! varför inte röd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Jasså här sitter ni och diskuterar färger redan, har inte tänkt ut något ännu men för att göra er besvikna kommer bilen inte se ut som på bilden. :'( Anledningar: 1 motorhuven på bilden går upp på mitten men mina blueprints visar ingenting där. 2 upp bygnaden på motorhuven kommer jag inte göra, gjorde ett försök innan men det blev inte bra. 3 Bilen på bilden går ut på sidan något som min blueprinte inte heller visar så det blir svårt att göra bra. Tyvärr men det är så det kommer att bli fal jag inte ångrar mig senare när jag gjort lite mer på den. Men fortsätt gärna ge färg förslag så jag kan göra den så snygg som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Hopsan blev visst en dubbelpost Redigerad 9 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Sure Det är lugnt, den blir grym ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Antipiratbyrån. ? Är inte Game X´s avtar en Piratbyrån-logo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 ? Är inte Game X´s avtar en Piratbyrån-logo? JAg skojade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts