Griimn Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 need any help there fallah? ja kan fixa lite saker du kan bygga efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Edit: Dom problemen är fixade nu. Redigerad 8 augusti, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Om ni inte redan visste det så är min Dodge nu klar och jag har därför tänkt påbörja något nytt och har fastnat för ett antal olika bilar men kan inte riktigt bestämma mig så därför får ni säga vad ni tycker och om ni inte gillar någon av dom skriv gärna ett annat förslag men iså fall inte volvo eller saab http://www23.brinkster.com/pinner/3_1053122212.jpg en pontiac gto 66:a http://www23.brinkster.com/pinner/1988_chvycapbrghm.gif en cheva från 88:a http://www23.brinkster.com/pinner/untitled431.jpg en gammal bmw JAg kan inte riktigt bestämma mig men det lutar åt pontiacen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Gör en calibra. (har en sån) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Så funkar SMCars igen? har inte funkat på nåra dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) smcars funkar fortfarande inte men jag hade någr bluprints från sidan sparade på datorn. Edit: jag kollade precis in på gtamods och min dodge har blivit upladdad nu. Redigerad 8 augusti, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 gör nån bil som inte redan finns istället jag har både challenger, pontiac gto och caprice i mitt vc redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Men alla bilar finns ju redan eller vilken finns inte som någon av er vill ha då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 bakhjulsdrivna volvos! verkar dock inte finnas några vettiga blueprints till dom :'( hade det funnits det hade jag tvingat mig själv att lära mig zmod ordentligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 bakhjulsdrivna volvos! verkar dock inte finnas några vettiga blueprints till dom :'( hade det funnits det hade jag tvingat mig själv att lära mig zmod ordentligt.. http://www.suurland.com/blueprint_x.php?im...360.gif&id=1157 ganska vettig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Du kan prova att göra en sådan Jag har blueprints på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Lägg upp bluprints istället för en bild på bilen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Lägg upp bluprints istället för en bild på bilen då. OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 http://www.suurland.com/blueprint_x.php?im...360.gif&id=1157 ganska vettig det är ju ingen volvo, det är ju en daf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 det är ju ingen volvo, det är ju en daf Det är ju visst en volvo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 haha jo precis en volvo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 ja en 340/360 men dom är ju inte ens snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det är ju visst en volvo! LoL, han kanske menade forden ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 LoL, han kanske menade forden ! Men jag trodde att det var därför han qoutade kalles text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Jag har fortfarande inte börjat på någon bil för jag hittar inga bra blueprints. Typen av bil jag är ute effter är en Amerikanare från 60 till tidigt 70 tal och det ska vara en riktig muskelbil typ Dodge Challenger, Dodge Charger, ford mustang, chevrolet camaro osv. Snälla säg till om ni hittar någon sådan är blueprint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts