pinner Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Tack nu fungerade det. Detta innebär att snart är alla texturer påsatta. Edit: Här kommer en bild på så långt jag kommit nu. Framdelen är klar och nu ska jag börja på en instrumentbräda. Som ni kan se är inte bakdelen klar. Redigerad 1 augusti, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 very nice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 shiiit va snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 GW.. denna kommer bli bra det lovar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 charger texturer på en challenger!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Nej texturerna komer från en challenger. Detta är en charger. Redigerad 1 augusti, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Det är en challenger. Namnen står på grillen. . slut Redigerad 1 augusti, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Den kommer att bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 ser ut som Charger på grillen men ja har dålig syn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nej texturerna komer från en challenger. Detta är en charger. He he,min signaturbild!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Jag orkade inte leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det blir snyggt pinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jag var tvungen att gjöra mer på bakdelen annars skulle jag inte kunna gjöra alla invändiga texturer ordentligt. Lampan är klar men texturen kommer ja inte sätta på förren bilen är ordentligt ihop satt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Snyggt!!! men det e några bucklor kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jag var tvungen att gjöra mer på bakdelen annars skulle jag inte kunna gjöra alla invändiga texturer ordentligt. Lampan är klar men texturen kommer ja inte sätta på förren bilen är ordentligt ihop satt. Lite texturutdragningar..! Åtgärda.. Ta mindre delar i taget och fixa sätena.. Det har jag ju redan sagt till dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Sätet ska självklart fixas men jag orkade inte texturera så jag gjorde annat på bilen istället. Edit: Jag har nästan gjort om texturerna på stolarna nu och det ser mycket bättre ut. Redigerad 2 augusti, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Sådär texturerna till stolarna är omarbetade nu och resultatet är mycket bättre desutom har jag gjort bakdelen klart nu ska sidorna bara sättas ihop ordentligt sen är det lite små fix kvar förutom texturerna. Bilen är totalt med alla delar uppe i 4595 polygoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 fan pinner va snygg den är, nästan värt att köpa vc nu jue! för va tvungen att ta bort mitt de funka inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Hur gör man en dummy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts