pinner Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Eftersom min Audi TT misslyckades tänkte jag göra en ny bil och efter att ha bläddrat igenom en massa blueprints hittade jag denna Dodge Challanger. Jag började göra den idag och den har mycket färre polygoner än min Audi än så länge är jag bara uppe i 195. Här komer den första bilden på skönheten och kom gärna med komentarer och synpunkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Härligt Bara du inte lägger av med denna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Nä precis!! Fortsätt med denna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Nja. Inte så mkt att se än så länge. Men har man sett din Audi såå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) Nu har jag gjort lite mer på bilen och desutom har jag en glädjande nyhet. Bilen kommer ha 3d lampor på grunda av påtrycknmingar av en forum medlem och desutom tyckte jag det passade bättre på denna bilen. Bilen är nu uppe i 307 polygoner. Redigerad 7 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Vad var det för fel på audin??? Den verkade ju snygg!!! Men den här verkar också bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det stora felet med Audin var att jag försökt att göra för många polygoner. Desutom kunde jag inte så mycket när jag började på den så där hade blivit för många missar redan från början som jag inte uptäckte förren senare och då hade jag fått göra om så mycket att jag inte orkade. Jag hade inte hållit på med Audin i mer än en vecka så jag tyckte det var lika bra att göra något nytt för att lära sig lite mer av mina misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det stora felet med Audin var att jag försökt att göra för många polygoner. Finns det polygonlimit i GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Bara på bygnader (tror det är 1000 faces) men det jag menade var att eftersom det var en rund bil blev det för många polygoner för mig själv att hantera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Sådär ja nu börjar bilen ta form. Har gjort klart dörren förutom dörhantaget, och på grillen är det kvar att göra lampor och några detaljer. Bilen är uppe i 470 polygoner på ena halvan och tillsamans är det 940 polygoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Bra, glöm bara inte dörrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det kan jag garantera att jag inte har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 fint bil, men ska man inte göra den färdig inna man lägger till andra halvan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Skitsnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Nu ser det mycket bra ut, du har lagt upp polygonerna rätt och det lär bli mycket bättre "kvalitet" resultat med dodge challenger...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 fint bil, men ska man inte göra den färdig inna man lägger till andra halvan? Den är inte ihop satt jag bara gjorde det för att man lättare ska se hur det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Nej. Det är bara Polylimit på .COL-filerna i Vice City. Och den är 2000faces...men exporerar man till .X i zmod så blir gränsen 1000. Men man kan göra en mindre detaljerad modell för att göra COL-filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 pinner: bara så att du vet så heter bilen Challenger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ojdå en liten felstavning Ja självklart ska det var Challenger och inte Challanger som ^MeTaNoLiC^ sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ojdå en liten felstavning Ja självklart ska det var Challenger och inte Challanger som ^MeTaNoLiC^ sa. ^MeTaNoLiC^ sa ju Challenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts