Wild_hawk Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) Jag tycker det Borde göras ett forum för Simpson hit and run på gta liknande spel, vad tycker ni? Redigerad 7 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Simpsons hit and run vänder sig till en betydligt yngre målgrupp än GTA så jag tycker inte riktigt att det passar in på det här forumet. Dessutom tror jag inte det är så många här som spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag spelar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag har spelat det nån gång.. det är ett wannabe gta spel.. Men tyvärr inte lika våldsamt.. om man tex tar en bil så sitter föraren kvar i bilen och man själv sitter i passagerarsätet... Är ganska osäker på om det skulle passa in.. Men det är et GTA liknande spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Var roligt just p.g.a att det var Simpsons första timmarna, sen vart man bara less...men nog borde det göras en avdelning, det är ju trots allt GTA-liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Var roligt just p.g.a att det var Simpsons första timmarna, sen vart man bara less...men nog borde det göras en avdelning, det är ju trots allt GTA-liknande! precis, det är ju inte ett speciellt bra spel men det är endå gta-liknande. Rätt så sköna miljöer endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 precis, det är ju inte ett speciellt bra spel men det är endå gta-liknande. Rätt så sköna miljöer endå Joo! Men det är ju som sagt bara för att det är Simpsons, man känner som igen sig! Det är ju också kul att man känner igen dom flesta som går på gatorna...det känns som om man är hemma! Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) Joo! Men det är ju som sagt bara för att det är Simpsons, man känner som igen sig! Det är ju också kul att man känner igen dom flesta som går på gatorna...det känns som om man är hemma! Haha. Det som saknas för att de ska bli kul är bättre uppdrag igentligen, hoppas de gör en tvåa till det, med bättre grafik och bättre uppdrag Redigerad 7 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Det som saknas för att de ska bli kul är bättre uppdrag igentligen, hoppas de gör en tvåa till det, med bättre grafik och bättre uppdrag Joo...och gärna lite våldsammare! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 När jag såg denna topicen tänkte först på The simpsons och sen en southpark. Har ett spel med southpark på N64 de är ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 jag läste att det var väldigt riskfyllt för dom att göra ett sånt spel för GTA kunde stämma dom. Men jag tror inte så många skulle skriva i forumet heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts