Gurgel Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 ja har testat new vice city 2004 funkade finfint men sen skulle jag instalera lite bilar men sen skulle jag kolla efter instalerat 2 bilar men då funkar det inte o starta vc??? och sen ere eko nu också?? Någon som ha några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Du klantade till det/bilarna är "dåliga" alltså att det är nåt fel på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Var kan man ladda ner New vice city 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Du klantade till det/bilarna är "dåliga" alltså att det är nåt fel på dem. okey vare jag som gjorde fel eller ere ilarna som inte funkar? color på gtamods... Ingen som vet nått om de där ekot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Du har installerat fel... inget fel på bilarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Ingen som vet nått om de där ekot? Du har EAX aktiverat i Vice City va? Ibland kan det hända att EAX-ljudet inte stängs av när ett spel kraschar (har hänt mig flera gånger) och då måste man stänga av det manuellt i kontrollpanelen för att slippa ekot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Var kan man ladda ner New vice city 2004 Gtamods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts