Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Vote:Warcraft. Jag gillar bara World of warcraft dock, strategispelen är så tråkiga. Men Tony hawk äger alla serier. Redigerad 9 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote = Annat Tekken bara älskar den serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: Metal Gear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Att Warcraft som spelserie fått fler röster än Zelda är ju bara sorgligt... Snyft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 GTAAAAAAHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Att Warcraft som spelserie fått fler röster än Zelda är ju bara sorgligt... Snyft... Jag tror att fler har spelar Warcraft än Zelda. De flesta medlemmarna på den här sidan har nog minst en PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 GTA-serien, lätt!!! åtminstone från 3:an å framåt det roliga är ju att det alltid är med karaktärer från tidigare spel och sen förstås är ju själva spelen fantastiska max payne-spelen också, längtar efter 3:an hoppas dom släpper ett mafia 2 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag tror att fler har spelar Warcraft än Zelda. De flesta medlemmarna på den här sidan har nog minst en PC... Annars är det svårt att gå in på nätet, ja... Men det är ändå synd att så "få" upptäckt Zelda, vad gäller PC-spelare då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts