oldsmobile Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Min favorit spelserie är:Gran Turismo serien Har ioförsig bara haft 3an och 4an. GT 4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote: Final fantasy...... Helt klart är del VI bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Final Fantasy... lugnt. Lugn och lugn, jag fick hjärt atack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Grand Theft Auto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote: annat total war och worms är bäst Half-life serien äro också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vote: Annat Det är Ratchet and Clank serien som gäller 1. Ratchet and Clank 2. GTA 3. Zelda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Votesikka: Grand Theft Auto, det finns inge bättre. Men Getaway serien är också helt OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det e många serier jag tycker om Vote:Final Fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Worms, Crash Bandicoot, Destruction Derby... dom håller jag varmt om hjärtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Snart 100 röster och inte en själ mer än jag som ens har nämnt C&C. Spel i den serien är ju bla. Command and Conquer (som var det första realtid-strategispelet, om man bortser från Dune), Red Alert, Red Alert 2, C&C Generals samt tillhörande expansioner till samtliga... Red Alert 3 är väll på väg också eller hur var det med den saken? Hörde att utveklingen gick dåligt eller liknande. Aja, denna spelserie tycker iaf jag om. även om jag tydligen är ensam om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det är ju GTAsajten, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vad är detta?! Monkey Island-serien är ju inte ens med! Jag kräver rättelse... Men jag nöjer mig med att bara rösta på den serien. Vote: Monkey Island-Serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Warcraft! Ettan spenderade man så mycket skön tid på. Sen kom tvåan och det var typ "OMFGWTF IS THIS!!!!! " När trean kom och jag fick tänderna i ett maffigt demo trodde jag att jag skulle dö. Vilket jävla kliv dom tog. (TFT räknar jag med i WC3 mums) Och sist men inte minst. World of Warcraft. :'( (glädjetårar) Har aldrig längtat efter ett spel så mycket som detta vidunder. Kunde inte föreställa mig ett WC spel i 3D när bara ettan fanns. Det var ju bara absurt vid den tids epoken. Warcraft i mitt hjärta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Warcraft i mitt hjärta!! Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Zelda & GTA. BF är väl ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Warcraft! Ettan spenderade man så mycket skön tid på. Sen kom tvåan och det var typ "OMFGWTF IS THIS!!!!! " När trean kom och jag fick tänderna i ett maffigt demo trodde jag att jag skulle dö. Vilket jävla kliv dom tog. (TFT räknar jag med i WC3 mums) Och sist men inte minst. World of Warcraft. :'( (glädjetårar) Har aldrig längtat efter ett spel så mycket som detta vidunder. Kunde inte föreställa mig ett WC spel i 3D när bara ettan fanns. Det var ju bara absurt vid den tids epoken. Warcraft i mitt hjärta!! Ww,ww, wöörd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Det är ju GTAsajten, så... ey du jag har inte ens ps2! men jag älskar alla Westwood spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Warcraft! Ettan spenderade man så mycket skön tid på. Sen kom tvåan och det var typ "OMFGWTF IS THIS!!!!! " När trean kom och jag fick tänderna i ett maffigt demo trodde jag att jag skulle dö. Vilket jävla kliv dom tog. (TFT räknar jag med i WC3 mums) Och sist men inte minst. World of Warcraft. :'( (glädjetårar) Har aldrig längtat efter ett spel så mycket som detta vidunder. Kunde inte föreställa mig ett WC spel i 3D när bara ettan fanns. Det var ju bara absurt vid den tids epoken. Warcraft i mitt hjärta!! W O R D! Jag installerade Warcraft 2 på en av mina datorer igår så nu blir det LAN, mums!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 .voté: Zelda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hitman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts