tommy killer Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Vote:Gta +bf+Cod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Hmm.. inte många som har gamecube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Metal Gear Solid Utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Finns många spelserier men all spelen är inte lika bra i dom. Jag skriver spelseriens namn och det bästa spelet i den serien. Zelda- Ocarina of time MGS- Trean utan tvekan GTA- Vc och Sa på förstaplatserna här Hitman- Silent assasination FF- 7 och 10 Max Payne- Båda är lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Står imellan GTA och Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Wc (inte toalett) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 VOTE: Metal Gear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Metal Gear är lätt min favoritserie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 GTA leder nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Vote: Zelda Det första spelet jag satte ögonen på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Poke'mon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Poke'mon då? Vad är det med det? Och föresten så heter det Pokémon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vad är det med det? Och föresten så heter det Pokémon Hoppas inte att han sårade dig genom att skriva fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Hoppas inte att han sårade dig genom att skriva fel.. Vadå sårade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vadå sårade? Jo, du vet när någon säger nåt som de andre inte gillar så kan den somm inte gillade det den andre sa bli sårad och sluta gilla honom, fast han gillar honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vad är det med det? Och föresten så heter det Pokémon Jag vet men jag vet inte hur man får e' ett att bli ett é med en "flurp prick" uppe. (observera att jag fick é:et från Powermans post, jag kopierade det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vote:gta såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vote: Unreal Sen finns det ju otroligt bra spelserier som Quake, Doom, Metal Gear Solid, Zelda, mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Jo, du vet när någon säger nåt som de andre inte gillar så kan den somm inte gillade det den andre sa bli sårad och sluta gilla honom, fast han gillar honom! Tror du jag är dum eller, jag vet ju vad det betyder. Jag undrar varför jag skulle bli sårad av det. Edit: Men skit i det nu. ONTOPIC! Redigerad 7 april, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 GTA 4-life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts