Arman Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 GTA och Zelda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Annat: Mega Man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Null vote såg du inte annat?? @ add3 ??? anant gta finns ju på listan? oj såg fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) mulle meck! Skojja sol klart gta serien Redigerad 7 juli, 2004 av color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Nästan alla där är bra. Men GTA-serien och Warcraft-serien tar priset båda två..Warcraft är kanske lite sämre för att War3 blev enligt mig lite halvdåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 vote:gta serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det ända spelet av dessa som jag kan spela är GTA faktiskt! Vote: GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Final Fantasy, VI är inget som slår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 GTA sen tycker jag NFS serien också är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 osäkert mellan GTA och battlefield när jag spelat mig less (för dagen) på BF så stoppar jag in en GTA skiva och spelar mig less sen byter jag igen tills jag inte orkar spela mer . gillar även att modda BF för det är så jäkla lätt moddat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 hmm... NFS, HoMM, HL, CMR, C&C (Command & Conquer, ingen annan som gillar det eller?), WarCraft, AoE, RCT, GTA, PoP, Keen, och många andra spelserier... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Som troget Unrealfan måste jag säga Unreal. Har följt den spelserien ända sedan Unreal 1 kom ut, har alla spelen hittils: Unreal, Unreal Tournament, Unreal Tournament 2003, Unreal 2 och Unreal Tournament 2004, nu väntar jag bara på Unreal 3 ska komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Älskar Shenmue och Sonic spel sen kommer GTA spelen på ett litet hörn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Denna tråden är lite gammal tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag är en riktig warcraftfantast, har alla spelen utom 1:an som jag bara ha på demo Sen kommer MGS, GTA, Zelda. Gillar också gamla Gex till PS1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jadu, det blir någon av: Zelda <-------- VOTE Final Fantasy Unreal Metroid GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Märkte att tråden är gammal men då det inte är jag som drog upp den så gör det nog inget om jag svarar. Bästa spelserien är en självklarhet för mig, GTA. Vote: GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Vote: annat, jag tycker far cry är den bästa spelserien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Måste säga att denna fråga är rätt så korkad på ett GTA-forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) Metal Gear Solid Redigerad 6 april, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts