darkjak Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) Jag gillar Shenmue! Redigerad 7 juli, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 tycker bara Shemue har bra grafik, annars e de tråkit, men ja gillar FF spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 BF så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Tony Hawk serien är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Warcraft i mitt hjärta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 GTA är typ det enda jag spelar av de där, så det fick bli GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 tycker bara Shemue har bra grafik, annars e de tråkit, men ja gillar FF spelen Har du kommit till fightingavdelningarna??? Har du börjat samla på prylar??? Är du överhuvudtaget intresserad i storrys??? Men visst, FF är ja bra det också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 MGS annars GTA Vote: Metal Gear Solid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Battlefield-serien Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 GTA Senare Mafia, när 2:an släpps...Längtar faktiskt mer efter det, än GTA:SA, även om det kommer bli ett grymt bra spel, tror jag Mafia2 kommer bli ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 vote: GTA Är även imponerat av Resident Evil serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Final Fantasy... lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) Gta Redigerad 7 juli, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) Battlefield-serien Null vote. Null vote såg du inte annat?? @ add3 ??? anant gta finns ju på listan? Redigerad 7 juli, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Null vote såg du inte annat?? 2 add3 ??? anant gta finns ju på listan? Jag får rösta vad jag vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 1. Unreal-serien om UT-spelen räknas. 2. Shenmue-serien 3. GTA-serien Vote: Unreal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) Jag får rösta vad jag vill? men du sa ju bf serien då borde man väll rösta på annat än att inte rösata alls<? Edit: asså alternativet Annat Redigerad 7 juli, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 bf serien borde vara med som röstalternativ. vote:annan "viva la bf!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 bf såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts