lulle Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag bara undra om någon här har spelat W o W för Beta versionen har ju släppts nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 var kan man få tag i de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) Fick också ett brev från Blizzard idag. Det är nog inte direkt lätt att få provspela Jag är nästan 100% på att ingen här har det. Edit, den har inte "släppts" utan speciellt utvalda människor ska få provspela den Redigerad 7 juli, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Brorsan och en kompis signa igår, mer vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag har också skrivit upp mig men evilol fick du brev av dom ida det ska va fritt fram i 3 veckor att skriva upp sig ska dom inte börja dela ut betan då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Det är väl endå inte speciellt utvalda männskor som får prova det är ungefär 500-1000 av dom som skrev upp sig som har bäst data som får prova,, förresten vad stod det i ditt brev EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) jag har betan men inget account.... Redigerad 7 juli, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Blizzard Entertainment invites you to be among the first to experience the World of Warcraft™ in Europe. We’re looking for a few mighty heroes to help us beta test the game and tune the performance of our dedicated European server network. Official closed beta sign ups commence today, 5th July and will end after three weeks. A few thousand randomly selected applicants will then be emailed advance keys to enter the online, massively multiplayer World of Warcraft. Click here to sign up now! Please note that all applications submitted during the sign up period will receive equal consideration. Multiple submissions from the same household will result in disqualification. All individuals who are chosen will be required to agree to the terms of the World of Warcraft Closed Beta Test Agreement, and the World of Warcraft Terms of Use in order to participate in the World of Warcraft closed beta test. Bla och mycket mer stor det. Thotim, hur mycket kan du göra utan account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag har World of Warcraft betan...men som med alla mmorpg spel så behöver man ett account att logga in med...utan account kan jag bara komma till menyn i betan...betan är 2 gig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag har betan nu men jag har inget acount heller men det ska jag försöka fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 säg till när du fixat det....så säger du hur du gjorde.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Min beta verka inte funka men har du msn thotim så skicka den till mit PM ok så kan jag kanske fixa det till dig alltså ge dig ett account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det stod nåt om att webbhallen skulle köpa betan av blizzard då kommer det vara en chans att man kan få ladda ner den av dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Jag har spelat Beta 2 sen länge tillbaks, dock var det sandbox men kul att återsee några kära städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 fick mail om det idag, men jag orkar inte, så mailet damp ner i papperskorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Min beta verka inte funka men har du msn thotim så skicka den till mit PM ok så kan jag kanske fixa det till dig alltså ge dig ett account tim_thornberg@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Det stod nåt om att webbhallen skulle köpa betan av blizzard då kommer det vara en chans att man kan få ladda ner den av dom?? Företag säljer itne betor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts