darkjak Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Mitt favvo är Road Challenge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Underground, sånt jäkla drag i det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Underground saknar ju både polisjakter och repris (I alla fall GC versionen!!!). Ligger fokus så mycket på att köra med stil och ha ett skräddarsytt åk som hämtat från F&F måste det ju finnas repriser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 UNDERgROUND! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag har spelat nfs nfs 2 nfs3 + har porsche spelet bränt, men inte orkat öppna det... Kom ihåg när man satt och drog nfs3..skönt då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Har kört alla, Underground var ju skitroligt i början men tröttnade fort. Vote: NFS3: Hot pursuit Kommer ihåg när man spelade de för länge sen, verkade som jag aldrig tröttnade på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Nfs:U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Min röst går på Underground, riktig känsla i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 NFS3: hot pursuit e lungt det bästa när det kom jag säger som BigBear man tröttnade alldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 ja tror NFSU 2 Vote: NFSU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 NFS3 och Underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Porsche 2000.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 I Ordning: 1. NFS2 2. Porsche2000 3. NFS3: HP 4. Underground 5. NFS: HP2 6. NFS: Road Challenge 7. NFS1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Hurdant är NFS2??? Har alldrig spelat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Har bara spelat Underground... vote: underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) Hurdant är NFS2??? Har alldrig spelat!! Suveränt (enligt mig) så j*vla skönt å sladda omkring i en GT-40 (?) i Hollywood fast det var ett tag sen jag spelade det sist... EDIT: givetvis finns det fler banor & bilar än Forden å Hollywood, tex McLaren F1:an Redigerad 10 juli, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Kommer ihåg när man satt o körde NFS2 för flera år sen, det var de första PC-spel jag fick (om man bortser från ett värdelöst fightingspel). Tror nog att NFS2 é de spel jag spelat mest av NFS spelen (om de inte é trean). Även detta spel så tröttnade man typ aldrig på, gick ju även att köra split-screen med polarna, fan va kul man hade då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Kommer ihåg när man satt o körde NFS2 för flera år sen, det var de första PC-spel jag fick (om man bortser från ett värdelöst fightingspel). Tror nog att NFS2 é de spel jag spelat mest av NFS spelen (om de inte é trean). Även detta spel så tröttnade man typ aldrig på, gick ju även att köra split-screen med polarna, fan va kul man hade då precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Kommer fortfarande ihåg nfs 3 de va tider när det var nytt. Det var det första spel jag modade desutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 NFS3 har man haft mycket skoj med, tyckte/tycker det var/är skitkul... NFS: Porsche är också skitskoj iofs... Och Underground är även det kul, men det är inte riktigt Need For Speed, om ni förstår vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts