MileZ^ Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag bor i mellan-Sverige och på OnOff här i sthlm så var det lixom kö (!) på release-datumet. Vice City verkar vara väldigt bra, så jag skulle vilja fråga er som vet hur det är, tjaa....är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag praoar på Siba utanför Sthlm och där har de en hel kartong med Vice City bakom kassan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 det e kul....Jag köpte mitt på siba......dom hade en kartong som dom precis fick in...det va i lördes......Snacka om att jag blev glad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag beställde mitt hos spelbutiken.se i ondags hoppas jag får de imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 mhmm......Jag kan varna dig för en sak.........:första gången jag spela det.......så spelade jag i 6 timmar i sträck......nästan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_creed Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 fick tag i mitt GTA VC väldigt lätt..... Bad en kompis köpa det till mig över skolrasten...han skulle ändå köpa de, men så har han moppe...och ente jag...så därför körde han själv...gissa om ja ble gla när han kom me två VC i handen sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pitan Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 jag bor i norrköping opch där har vi en gameshop. jag förbeställde den 7/11 (väldigt sen allså) och jag fick ett ex. (jag kanske fick förtur för jag känner dom lite grann där för jag är stammkund.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 gå bara in på ett stort varuhus, typ maxi, för där hade de skitmånga ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cmyrman Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 det är juu slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Så går det om man inte bokar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 jag beställde mitt på spelbutiken den 19 oktober och fick inte det idag... jag tycker det är skit dåliggt av dem!!! jag kan bara säga en sak! jag tänker aldrig mer beställa någonting från internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 VC är för lätt och för kort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vercetti Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 beställde mitt i juli *lol* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 haha tidigt... du ville vara säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 jag förbokade mitt ex 14/7 på www.webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Jag köpte mitt i en skivaffär den 8, så man behöver inte förhandsboka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 simon_ume:Jag kan hålla med om att det e LÄTT vice city!......Jag kan inte göra fler uppdrag......senast jag gjorde uppdrag så gjorde jag det hos killen i film-studion......och jag kan INTE komma längre.......och dom ringer inte i mobilen heller........KAn någon ge mig tips om hur man gör pleaze!!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts