Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 (redigerad) det är jag som e Trähatt fast med ny användare alltså var Kebabrulle, Stuaswift och Trähatt samma person. vill tacka alla som finns på forumet ni har alla vart som kompisar. och tack till Zalcinowa som tippsade det här forumet till mig, tack tack och ni moderatorer gör ett finfint jobb och Hultan du också. GTAsajten är världens bästa sida men jag ska erkänna att jag nu är Trähatt. jag var alltför oserös med trähatt och när jag ville bli en "bra" medlem var det för sent. Ses allihopa, ses när San andreas kommer.. Redigerad 6 juli, 2004 av Stuaswift Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 w00t!? varför pyser du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 (redigerad) jag ska sitta av mitt straff och sedan kommer jag tillbaks i November tror jag men ni alla har vart så jävla schysta mot mig så jag ville igentligen inte erkänna fast jag måste ju vara schyst tillbaks och erkänna detta Redigerad 6 juli, 2004 av Stuaswift Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Man får inte ha två användare så han skulle blivit bannad ändå, men nu drar han självmant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag kan upplysa er om att även Bonafide är skapad av honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Tänker du skaffa ännu en ny användare i November? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 (redigerad) Tänker du skaffa ännu en ny användare i November? nej absolut inte. då är det gamel Trähatt som gäller pugt slut. edit: om ni kollar på Zalcinowas inlägg i min första topic så ser ni att han skriver att jag satte på auto inloggning i skolan. jag och Zalci är inte samma person. Redigerad 6 juli, 2004 av Stuaswift Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Skriv avskedstal i vardagssnack istället. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts